8/1/08

Βόλτα στο Βουνό με Ομίχλη

Τη μια στιγμή έβλεπες την ομίχλη να ανέβαινε με ταχύτητα την πλαγιά του βουνού και την επομένη να εμφανίζεται μπροστά σου στο μονοπάτι και να τρέχει κατά πάνω σου. Κάποιες στιγμές ήταν τόσο πυκνή που νόμιζες ότι θα μπορούσες να τη γραπώσεις με το χέρι σου και να τη κόψεις.

Είχαμε χωριστεί σε δύο ομάδες. Η μια ήμουν εγώ και η φωτογραφική μου μηχανή που έμενα πίσω καδράροντας συνεχώς τη φύση και η άλλη ομάδα οι υπόλοιποι της παρέας! Επίσης ήμασταν εφοδιασμένοι με μικρούς ασυρμάτους που τους χρησιμοποιούσαμε για να συνεννοούμαστε και να σαχλαμαρίζουμε για να περνά η ώρα από τα αυτοκίνητά μας, προσπαθώντας να μειώσουμε τον κίνδυνο να χαθούμε αναμεταξύ μας.

Η ιδέα ήταν να ανέβουμε στον Παρνασσό, αλλά λόγω της ομίχλης και του χιονιού σκεφτήκαμε, να μην ταλαιπωρηθούμε βάζοντας και βγάζοντας αλυσίδες αλλά να ταλαιπωρηθούμε τεμαχίζοντας ψητά εδέσματα στις παρακείμενες ταβέρνες, όπου και αυτό τελικά κάναμε. Επενδύσαμε στη γευσηγνωσία που μας προσέφεραν οι μεζέδες από αγριογούρουνο, πάπια, μοσχαράκι σε στάμνα κ.α. συνοδευόμενα από κόκκινο κρασί που άφηνε μια γλυκιά γεύση σταφυλιού στον ουρανίσκο.

Ο πρωινός σεισμός της Κυριακής -αν και ήμασταν στο βουνό- μας αναστάτωσε οπότε βρήκαμε την ευκαιρία να κάνουμε μια εξερεύνηση τα γύρω χωριά και τελικά φτάσαμε απέναντι στον Μπράλο όπου μας φάνηκε καλή ιδέα να ανεβούμε στο Ελευθεροχώρι όπου ψηλά στο βουνό ξέραμε ότι υπάρχει μια λίμνη. Δυστυχώς είχε πολύ λάσπη και πυκνή ομίχλη. Αναγκαστήκαμε να αφήσουμε τα αυτοκίνητά μας και να περπατήσουμε, αλλά και πάλι μετά από λίγο τα παπούτσια μας ήταν τόσο ασήκωτα από την κολλημένη λάσπη που θα έπρεπε να ήμασταν 4x4 για να συνεχίσουμε. Η φωτογράφηση του ονειρικού τοπίου με τα ήρεμα νερά της περιτριγυρισμένης από τα έλατα λίμνης να καθρεφτίζουν τα σύννεφα, ...έμεινε όνειρο!

Τελικά μπορεί να μην ανεβήκαμε στις κορυφές του Παρνασσού αλλά ...με μεγαλύτερη ασφάλεια τις φωτογραφήσαμε από το απέναντι βουνό να δεσπόζουν πάνω από την ομίχλη. Αν και χέρια μου έτρεμαν από το κρύο, το zoom ανταποκρίθηκε θετικά!

Μερικές φωτογραφίες με καλλιτεχνική διάθεση. Στη πρώτη χάνεται και το τελευταίο μέλος της προπορευόμενης ομάδας ενώ στη δεύτερη αποτυπώνεται το τελευταίο μέτρο του μακρινού ταξιδιού της σταγόνας, πριν κάνει το τελευταίο σάλτο στη λασπωμένη γη. Στην τρίτη το παγκάκι περιμένει να ξεκουράσει τους οδοιπόρους. Εμείς εκεί φωτογραφηθήκαμε!

Παίζοντας με την ομίχλη, τα δέντρα και το φως.

Οι καλύτερες ατάκες ειπώθηκαν από τα μικρά της παρέας:
1) Στην πρόταση «...το ωραιότερο πράγμα στη ζωή...» που λέγαμε πάνω στη κουβέντα, ακούστηκε από το πίσω κάθισμα ο μικρός (3χρονος) να λέει «είναι η ευτυχία»!
2) «Έχω ένα τρομερό όπλο, ξέρεις ποιο είναι μπαμπά?» με ρώτησε η μικρή (7χρονη) και αφού δεν ήξερα μου απάντησε: «το μυαλό μου»!
Να σας πω ότι δεν καμάρωσα για τα παιδιά μου? θα σας πω ψέματα.

Κάναμε περίπου δυο ώρες πεζοπορία, γεμίσαμε τα πνευμόνια μας καθαρό αέρα, το ευχαριστηθήκαμε και επιστρέψαμε γεμάτοι όρεξη για να ξεκινήσουμε την πρώτη εργάσιμη Δευτέρα του νέου έτους, έτσι για να πάει καλά ο νέος χρόνος.

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε εσάς που θα θέλατε περισσότερο πράσινο και καθαρό αέρα στη ζωή σας.
-------------------------
ΥΓ. 1) Τρομερή εντύπωση μου έκαναν καμιά δεκαριά παραθυρόφυλλα και μπάζα που είχαν κάποιοι πετάξει σε μια πλαγιά δίπλα στο δρόμο ανάμεσα στα έλατα. Αίσχος!
ΥΓ. 2) Οι φωτογραφίες με κλικ μεγαλώνουν (όχι μεγάλη ανάλυση για να μην αργεί).

Σπύρος είπε...

Καλημέρα αγαπητέ θύμιο :)

Να χαίρεσαι τα παιδιά σου πάντα με προβληματισμούς και με όμορφα λόγια :)

Να σου πω ; έβλεπα τις φώτος και λέω καλά πήγαν βόλτα στο παράδεισο :) Αυτες οι εξορμήσεις ειναι το αλατοπίπερο της καθημερινότητας :) Καλημέρα πάντα τέτοιες εκδρομούλες :)

Ra Ma είπε...

@LOC, εσύ έχεις το αλατοπίοπερο της καρδιάς! Παράδεισος, όπως το είπες ήταν.

Καλημέρα Ζάκυνθος!!!!!

zouzouna είπε...

Xάάάλια, περάσατε, χάάάάλια οι φωτός, χάάάλια!
Αχ, βρε τυχερέ με τις εκδρομές και τις φωτογραφίες....
Να είσαι καλά να χαίρεσαι τις μικροαποδράσεις και να καμαρώνεις για τα βλαστάρια σου, χαζοπατέρα! Ετσι πρέπει! (την ώρα που τα λένε, πως κρατιέστε δεν ξέρω....απο τα γέλια πολλές φορές). Η παροιμία λέει "100 η αλεπού, 110 το αλεπουδάκι...." μαθαίνεις κιόλας. Την καλημέρα μου

betty είπε...

Κι εγώ θα συμπληρώσω: το ωραιότερο πράγμα στη ζωή είναι να έχεις τουλάχιστον δύο παιδιά...τέλος πάντων.
Έχω μια αδυναμία στη φύση και "ζήλεψα" τη φοβερή σας εξόρμηση! Έβαλα και φόντο, στην επιφάνεια εργασίας, τη φωτό με τη στάλα βροχής.
Ωραία τα βουνά και οι εξοχές, όταν συνδυάζονται και με μπριζολάκια επίσης!

Dr_MAD είπε...

Εχω εφημερία απόψε και ανέβηκα να κάνω ένα διαλειμματάκι. Και λέω πού να πάω... και μπήκα εδώ! Ούτε μιλημένο νά'τανε. Χαζεύω τις φωτό σα να είμαι εκεί. Η αλήθεια είναι ότι βρέθηκα στον Παρνασσό το Νοέμβρη, αλλά δε μπορέσαμε να πάμε πουθενά σχεδόν γιατί έβρεχε καταρρακτωδώς το Σ/Κ που πήγα. Είναι μαγεία όντως η φύση. Και φαντάσου ότι εμείς που την εξουσιάζουμε και την έχουμε ονοματίσει (βλ. Γένεσις) έχουμε χάσει πλέον την επαφή μαζί της. Προσωπικά δηλώνω φυσιολάτρης και στόχος μου φέτος να μην αφήσω Σ/Κ για Σ/Κ χωρίς εκδρομή!

Καλημέρες και να χαίρεσαι τα τζιμάνια σου! Είχανε να μοιάσουνε ;-)

Ra Ma είπε...

@αγριο.. zouzouna, γιατί αλλάζεις συνέχεια το nick σου?

Χάλια που λες, είχε και ένα οξυγόνο απαράδεκτα καθαρό! Ο δε ουρανός ήταν καταγάλανος, που ήταν τα ωραία μαύρα της πόλης μας!
Όταν τα πιτσιρίκια λένε κάτι καλό κοιταζόμαστε με σημασία και δαγκωνόμαστε!

Ra Ma είπε...

@betty, ποτέ δεν είναι αργά για δεύτερο!
Η φωτογραφία με τη σταγόνα θα μπορούσε να λέγεται και "πριν τη βουτιά στον υγρό τάφο" ή "η ένδοξη επιστροφή" αφού το νερό κύκλους κάνει.

Ra Ma είπε...

@Τρελλογιατρέ πότε προλαβαίνεις ακόμα απορώ. Δεν χάνεις ευκαιρία βλέπω να μπεις στο net!

Δυστυχώς το χρώμα της εξουσίας είναι πράσινο (δολάρια δλδ).
Απόλαυσε την ομιχλώδες φύση αν και θα έπρεπε να είχε καλό καιρό για να τραβήξω τη λίμνη.

zouzouna είπε...

Ζουζούνα είναι το πατρικό μου! Το Αγριο-κερασό, είναι του "Νονού" μου, που είχε λαχανόκηπο (κοίτα μπαμπάκας στο blogroll μου) και με βάπτισε. σε όλα ακούω!

So_Far είπε...

Να, κάτι τέτοια διαβάζω και χαίρομαι για τους ανθρώπους που έχω "γνωρίσει" στην μπλογκόσφαιρα.
Να σου ευχηθώ πολλές εξορμήσεις κάθε εποχή.

ΩΣΗΕ είπε...

radiomarkoni ο Ωσηέ, αν με λαμβάνεις έτοιμος.

Ζήλεψα φίλε, ζήλεψα. Κι αύριο είχα κανονίσει ολοήμερη εξόρμηση 4χ4 και δυστυχώς μας πρόλαβε η άτιμη η βρογχίτιδα. Σπουδαίες φωτό, ελπίζω να το κάνεις συχνά.

radiomarkoni Ο Ωσηέ, συνεχή στο παρόν.

πολυ ομορφα...
θυμαμαι αναβαση στον Επικουριο με ομιχλη τα συννεφα να ανεβαινουν και να κατεβαινουν μπροστα μου και τις πρωτες νιφαδες
χιουνιου....

αχ μωρέ marc

δεν ήξερα τι να πρωτομυρίσω στο post σου

τα έλατα, τον δροσερό αέρα του βουνού, το ψητό αγριογούρουνο...

κι επίσης δεν ήξερα τι να επιλέξω

σταγόνα από κρυστάλλινο νερό ή λαμπερό κόκκινο κρασί?

Ανώνυμος είπε...

βαθύ αααααααχχχχχχ...τρελλαινομαι για τα βουνά με ομίχλη,αλλα δεν έχω και παραπονο,εκεί που ανεβαίνω καθε μέρα, είναι συχνό φαινόμενο,πάντα όμως εντυπωσιαζει...θαυμάσιες οι φωτο σου Μάκη...μα καλά..όλα τα ταλέντα παιδί μου εσύ τα εχεις;;;...έλεος :))
(δε θα προχωρήσω σε απαρίθμηση για να μη το πάρεις πανω σου!!)

@πενθεσήλια μου
εχουμε κάνει κι εμείς τη διαδρομή για Επικούριο(δεν είναι τέλεια εκεί;) με τόση ομίχλη,που από κάποιο σημείο δε μπορούσαμε να πάμε παραπέρα

κι αφου σχετικό το θεμα,τις τελευταίες μέρες εδώ, γίνεται..της ομίχλης :)

KitsosMitsos είπε...

Τοπία αλλιώτικα. Γιατί και ο χειμώνας έχει τις ομορφιές του. Και μην ξεχνάμε ότι σ'αυτή τη χώρα βρίσκουμε αρκετά, αν ψάξουμε βέβαια...
Τυχερά τα παιδιά που τα παίρνετε σε τόσα όμορφα μέρη. Θα σας ευγνωμονούν μια μέρα.
Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

ονειρο! η ομοχλη που εχει πλημμυρισει το δασος ειναι απαιχτο θεαμα...αξιζουν πολυ τον κοπο τετοιες αποδρασεις...και τα παιδια πρεπει να περασαν υπεροχα για να εχουν τετοιες πιενες και να λενε αυτα τα ωραια λογακια...να το επαναλαβετε!!!

mmexer είπε...

Έχουν κάτι το θλιμμένο τα τοπία με ομίχλη. Αλλά συνάμα μια τόση γλύκα που σε συνεπαίρνουν!

Pastaflora είπε...

πειράζει αν σταθώ στην κοψιδοκατάνυξη, στους αλητήριους που πετάξαν τα μπάζα και τις φοβερές ατάκες των μπομπιρακίων; Όλα αυτά ντυμένα με τα υπέροχα τοπία- βάλσαμο ψυχής και αισθήσεων... ελπίζω μόνο να μην βρεθεί πάλι κανείς και τα παραδώσει κι αυτά στο μπουρλότο γιατί μας βλέπω να καταντάμε έθνος χασαποταβερνών και μπάζων (όχι ότι δεν είμαστε δηλαδή και τώρα δηλαδή...)

Ra Ma είπε...

@Αγριο...zouzouna, το πιστοποιητικό βάπτισης, λίγο πολύπλοκο αλλά ...το έχω!
Καλημέρα!

@So_Far, η χαρά είναι και δική μου.
Η αλήθεια είναι ότι έχω ψιλομουχλιάσει!, αν και έζησα ένδοξες στιγμές επί εποχών Mercedes, πάνω στα τραπέζια και κατευθείαν για δουλειά (που λέγαμε αλλού).

Ra Ma είπε...

@ΩΣΗΕ, τα σηματά σου ακούγονται καθαρά.
Ζήλεψα όταν απογοητευμένος που δεν κατάφερα να φτάσω στο στόχο μου (στη λίμνη) είδα να περνά από μπροστά μου μια παρέα απο 8 τζιπάκια που πήγαιναν να ευχαριστηθούν ...λάσπη!

Εύχομαι να γίνεις καλά γρήγορα και καλές εξορμήσεις!

zouzouna είπε...

Eίχα μία ανησυχία, αλλά αφου το κατάλαβες, ησύχασα. Την καλημέρα μου !!!

Ra Ma είπε...

@Penthesila, και όμως τόσα χρόνια και δεν αξιώθηκα να παώ μια βόλτα μέχρι τον Επικούριο. Πρέπει όμως γιατί πέρα από τη διαδρομή, έχω διαβάσει ότι θεωρείται από αρχιολογικής άποψης και για πολλούς λόγους πιο σημαντικό εύρημα και από την Ακρόπολη.
Λες όταν φτειάξει να καιρός, να μαζέψουμε φίλους και να πάμε?

Καλημέρα!

Ra Ma είπε...

@Natali, χα,χα,χα απ' όλα έχει το post ε?
Το πιο ωραίο είναι πρώτα να αφεθείς στη πεζοπορία και το χάζεμα της φύσης και μετά στην κοιλιοδουλεία και τη γευσηγνωσία!
Άντε να βάλει λίγο χιόνι ακόμα, να πάρουμε τις σανίδες και αφού λειώσουμε στις πλαγιές να λιώσουμε στα παιδάκια και στον άκρατο οίνο!

Καλημέρα.

(τέτοιες σκέψεις πρωί μεσοβδόμαδα είναι οι καλύτερς!)

Ra Ma είπε...

@cook, είσαι τυχερή που τα συνδιάζεις όλα και τα έχεις στην καθημερινότητά σου. Εμείς περιμένουμε ένα Σαββατοκύριακο, κάνουμε ταξίδι ολόκληρο για να το ζήσουμε και προσευχόμενοι να μην καρφωθεί καμιά νταλίκα πάνω μας!

Καλημέρα και να κανονίσουμε trip στον Επικούριο!

@KitsMits, μας έλειψες! Λονδρέζικος αέρας μύρισε λέμε!!!!
Να συνεχίσουμε να ψάχνουμε συμφωνώ.

Πολύ καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

@una mama, το θέαμα πέρα από όνειρο και λίγο τρομακτικό στην αρχή μόνο. Μια ανησυχία την έχεις μην συμβεί κάτι αν δεν το έχεις συνηθήσει.

Αυτές οι μικές αποδράσεις όσο και κουραστικές σωματικά να είναι κατά κάποιο τρόπο σου "γεμίζουν τις μπαταρίες" (δεν μπορώ να βρώ καλύτερη έκφραση).

Στα παιδιά άρεσε πολύ αν και περπάτησαν πολύ! Αυτά τα λογάκια, τι άτιμα μαγνητοφωνάκια είναι! και πετάνε την ατάκα στην κατάλληλη στιγμή, το ζεις κι εσύ φαντάζομαι.

Ra Ma είπε...

@mmexer, συμφωνώ απόλυτα. Η θλίψη μια ομίχλη είναι και αυτή που δεν μας αφήνει να δούμε τα πράγματα καθαρά.
Ναι, και τόσο ονειρική σχεδόν σαν να είσαι μέσα σε παραμύθι!

Καλημέρα και να είσαι καλά!

Ra Ma είπε...

@pataflora, δεν πειράζει, στα ίδια σημεία στάθηκα και εγώ!

Με τι καρδιά κάποιος ή κάποιοι αποφασίζουν το "μπουρλότο". Τόσο πολύ αξίζει η τσέπη λίγων σε αντίθεση με τα τόσα συναισθήματα και οφέλη που λαμβάνουν οι πολλοί χωρίς μάλιστα να ενοχλούν και κανένα άλλο ?

Αυτό με τα σκουπίδια, συγχύστηκα τόσο πολύ που ούτε φωτογραφία δεν ήθελα να τραβήξω!

Πολλές καλημέρες!!!

Ra Ma είπε...

@Αγριο...zouzouna, όλα καλά, μην ανησυχείς. χα,χα,χα

Skouliki είπε...

μπραβο ρε παιδια ... μολις καταλαβα ποσο καθηλωμενη ειμαι σε δουλεια και pc που κατι τετοιες απλες βολτες ουτε που μου παιρνουν απο το μυαλο ... απαραδεκτη ειμαι

μαρκονι χαιρομαι που περνας ωρες με τα πιτσιρικια .... ο δικος μου ο μπαμπας παντα ηταν στην δουλεια

αυτα ....καλημερα

Ra Ma είπε...

@skouliki, δεν είμαι και το υπόδειγμα πατέρα αλλά κάνω ότι μπορώ. Κανονίζω με το μικρό να πάμε Super Motocross στο Στάδιο Ειρήνης και φιλίας την άλλη Κυριακή.

Προτίθεμαι για blogg-o-μπαμπάς, έστω blogg-o-θείος, ε ρε virtual αποδράσεις που θα κάνουμε!!!!

Καλημέρες....

...Radio πολυ ευχαριστως...
να σας ξεναγησω και επισημως...
ειναι πολυ σημαντικο ιστορικα και αρχιτεκτονικα μνημειο....

tzonakos είπε...

Ωραίος. Κάνατε μια καλή βόλτα εκει πάνω κι ας λασπωθήκατε.
Να πω οτι ζήλεψα την φάση ταβέρνας πιο πολύ και κεινα τα τοπία στην ομίχλη.
Πολύ καλή παρουσίαση και πάλι Μαρκόνι.
Αυτο για τη λίμνη δεν το ήξερα.
Στον Παρνασσό γενικότερα όπου και να έχω πάει μου αρέσει πολύ. Κανονίζω κάτι για τον άλλο μήνα μάλλον.

Ανώνυμος είπε...

Makh, nystazw. nice pics alla perimenw th synexeia ths istorias me to hi-tek gkomenaki. kane kati gia th synadelfissa. alh8eia ti ginete ekei panw? poly hsyxia exete re aderfe. pe kana gossip.
ps: mou exeis 3anapei alla de 8ymamai. ti foto-mhxanh exeis?

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πανέμορφη εκδρομή!!!!
Να χαίρεσαι τα βλαστάρια σου!!!
Αυτή είναι η αποζημίωσή σου να σου αποδεικνύουν συχνά πως η σωστή διαπαιδαγώγηση και οι αγώνες σου πιάνουν τόπο.
Να είσαι/είστε πάντα καλά!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

@Penthesila, θα χαρώ πολύ αρκεί να αντέξεις τα μικρά μου!
Όπως και έχει τη χρωστάω αυτή την επίσκεψη.

@tzonako, μου είπαν ότι η λίμνη λέει πολύ, επίσης και για μια οικογένεια αλόγων που περιφέρεται εκεί! Όλα αυτά ήθελα να φωτογραφήσω! και ξέρω πως τρελαίνεσαι τώρα...

Ενημέρωσε τι κανονίζεις, είμαι flexible!

Ra Ma είπε...

@apo-katw, μου φαίνεται ότι μια ιστορία με το hi-tech τυπάκο έρχεται σιγά-σιγά....

Olympus με x10 οπτικό zoom.

Ra Ma είπε...

@Γ-λαρένια, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αγώνα κάνουμε όλοι μας για να καμαρώνουμε το ήθος τους και σε ότι αποφασίσουν να κάνουν αύριο!

Penthesila είπε...

...Radio kai seis ta dika moy kai o naos ola mazi ...mhn anyshxeite eimai ekpaideumenh na antexw neous gerous paidia ..edw antexw tous amerikanous kai sta mikra sou tha kollhsw?

maria λεμονατη! είπε...

τρομερες φωτο και τρομερα παιδια
μενει να συγουρεψεις οτι αυτα που λενε τωρα θα γινουν κτημα τους δεν θα τα ξεχασουν ποτε και θα συμπορευονται...

marc

δεν κάνω σκι φοβάμαι...

να πάρω τα πιτσιρίκια στην ταβέρνα και να ξεκινήσουμε με κοκορέτσι μέχρι να κατέβετε κι εσεις από τη Φτερόλακα?

ΥΓ penthesila είσαι αρχαιολόγος ή ξεναγός?
αν ναι, κι εγώ μέσα στην εκδρομή για τον Επικούριο Απόλλωνα

roadartist είπε...

Και εγώ θα καμάρωνα στη θεση σου radio :))) Να τα χαίρεσε τα marconakia!! Καταπληκτικές φωτο υπέροχα θα περασες :) Καλό σου βράδυ!! :))

Αυτό πάλι με τα μπάζα μέσα στη πλαγιά.. τι να πεις.. Παντού υπάρχει ένας .. ****ας.. παντού όμως :(

Ra Ma είπε...

@Penthesila, αν και απέφυγα να το πω πριν, μου φαίνεται ότι έχεις κάποια σχέση με τον συγκεκριμένο χώρο!
Εντάξει λοιπόν, ας περιμένουμε την κατάλληλη στιγμή.

Ra Ma είπε...

@maria λεμονατη!, το θετικό είναι ότι η μαμά είναι δασκάλα, όχι ότι είναι από πάνω τους ή τα ζορίζει, ακριβώς το αντίθετο, απλώς έχει το νού της και επεμβαίνει με τρόπο εκεί που πρέπει.

Καλημέρα και να είσαι καλά.

@Natalia, εντάξει! Πρέπει να σου πω ότι υπάρχει και μια άλλη Ναταλία. Τι μπέρδεμα... Ευτυχώς εσύ με λες marc!

Αυτό ήθελα να ρωτήσω καιεγώ αλλά το έκανα με ...τρόπο! Βλέπω να μαζευόμαστε και να πηγαίνουμε!

Καλημέρα και να προσέχεις με το κοκορέτσι γιατί έχουμε και ...φωτογράφιση!

Ra Ma είπε...

@Road, με το καλό να γίνεις μανούλα και θα εντυπωσιαστείς με το τι πράγματα λένε! Απορείς συνέχεια που τα ακούνε και πως τα πετάνε την κατάλληλη στιγμή. marconakia χα,χα, καλό!

Μα μπάζα στην κορυφή του βουνού? Δεν το πίστευα. Έπρεπε να πάρω φωτογραφία. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι η ...φυσική ανακύκλωση αλλά δεν νομίζω ότι είχε τέτοιο σκοπό ο καλλιτέχνης!

Καλημέρες

Penthesila είπε...

...μη το πεις ,μη το πεις το χω μυστικο......χαχα! δικιο εχεις....καλημεραα..

seizeTHEsky είπε...

Πάρα πολύ καλό το κείμενο και οι φωτογραφίες... σε ταξιδεύουν!

Καλή Χρονιά σου έυχομαι σ' εσένα και την οικογένεια σου!
Να χαίρεσαι τα παιδιά σου!
:)))

@Penthesila, τάφος λέμε!

Δουλεύω εδώ και πολύ καιρό ένα post από ένα βιβλίο με τη Τροία. Έχω κρατήσει σημειώσεις αλλά δεν λέω να το αρχίσω! Αυτό μου άρεσε είναι τα δεκάδες ονόματα και σκέφτομαι να γράψω την ιστορία περιληπτικά με όσα περισσότερα ονόματα μπορώ. Το όνομα που μου άρεσε και έχει καρφωθεί στο μυαλό μου είναι της βασίλισσας των Αμαζόνων. Πολύ αργότερα συνάντησα εσένα. Μπορείς να φανταστείς σε ποιόν θα το αφιερώσω ε?

Πάω να πάρω μια κάρτα δικτύου γιατί πρέπει και εγώ σαν μεγάλο παιδί να μπω στον κόσμο του ADSL κάποια στιγμή!!!!!

Ra Ma είπε...

@seizeTHEday, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Εύχομαι σε σένα και στους δικούς σου Καλή Χρονιά με Αάπη και Υγεία.

Καλό απόγευμα!

prasino liker είπε...

Το ραδιο Marconi εκπεμπει απο την ομιχλη.Πολυ ωραιο προγραμμα.
Παντα επιτυχιες με τους γλυκους σου συνεργατες , την οικογενεια σου.

Ra Ma είπε...

@Λικεράκι, πολύ μου άρεσε έτσι όπως το έθεσες!!!!! Ευχαριστώ!

Πολλές Καλημέρες!

Skouliki είπε...

καλημεραααααααααααααααααααααα

Oύρσουλα είπε...

Αυτά είναι !!!

Έχουμε λιώσει όλοι στην δουλειά, στους καφέδες και τα τσιγάρα και μόλις ακούσουμε την λέξη βόλτα το πρώτο που σκεφτόμαστε είναι η παραλιακή !! Τρομερή ζωή που ζούμε...φτου μας !!

Κυρ Marconi σε ζούλεψα πάρα πολύ η αλήθεια είναι αλλά σε συγχωρώ...!!

Να περνάτε πάντα τόσο καλά και να καμαρώνεις πάντα για τα παιδιά σου !

marc

κατάλαβα καλά?
με μπέρδεψες με άλλη Ναταλία?

την επόμενη φωτογράφηση για το Harpers Bazar θα την κάνω κι εγώ με τους Mert and Marcus... εκεί πάνω στο πανέμορφο Επικούριο :)

Ανώνυμος είπε...

e megale, pws 8a ginei twra, emeis sth douleia kai esy 8a boltareis? Gamw to feleki mou, gamw th dhmosieysh. X8es bghka kai egina fesi kai hr8a stis 11 sth trapeza, alla eimai fully edw. Mexri prin apo ligo dhladh giati paw spiti na 3era8w kai as kaei h trapeza.C u on Monday man.

Ra Ma είπε...

@skouliki, καλημέρα για ...χθες αλλά και για σήμερα!

@Ούρσουλα, χα,χα,χα η παραλιακή είναι η πρώτη επιλογή και γεμάτη συγκινήσεις! Ειδικά κάτι αργίες και γιορτές κάνεις ...αγώνα δρόμου να φτάσεις!

Μην ζηλεύεις, μπορούμα αντί για ...ποτοκατάνυξη να οργανώσουμε μια εκδρομούλα!

Ra Ma είπε...

@Natalia, ναι υπάρχει και άλλη! Δεν σε μπέρδεψα αλλά έχω το νου μου! Δεν είναι άλλωστε από το χώρο της μόδας!

Σκέφτεσαι να με εγκαταλείψεις, μετά από τόσα χρόνια καλής συνεργασίας και φιλίας? Οι Mert & Marcus δεν θα μπορέσουν ποτέ τους να ξεπεράσουν τον δάσκαλό τους. Έχω και κάτι καλές ιδέες για Επικούριο, που θα κάνουν αίσθηση!!!

Ra Ma είπε...

@apo-katw, ελπίζω να ξεκουράστηκες αν και πάλι σε κάποιο μπαρ θα ξημέρωσες!!!
Ελπίζω να μην πήραν φωτιά τα ντουβάρια και να τα βρω στη θέση τους!