25/1/08

Καρδιές στην Αθήνα

Από την Δευτέρα 21/1/08 και για δύο μήνες, ξεκίνησε η "Hearts in Athens" στα πλαίσια της "Hearts in the World", ίσως η μεγαλύτερη υπαίθρια έκθεση στην Αθήνα, παρόμοια της περυσινής "Athens Cow Parade".

Υπήρξαν πάνω από 700 ιδέες από τις οποίες υλοποιήθηκαν 115 καρδιές-έργα τέχνης που αποτελούνται από μέταλλο, fibreglass και ξύλο. Είναι επενδυμένες με ειδικό υλικό ώστε να καθαρίζονται εύκολα, ενώ έχει προβλεφθεί χώρος για την αποκατάστασή τους στην περίπτωση ζημιών όπως είχε συμβεί πέρσι στο "Athens Cow Parade".

Μεγάλο μέρος των εσόδων από την δημοπράτηση που θα γίνει στο τέλος της έκθεσης, θα δοθεί για τους σκοπούς του σωματείου "Μαζί για το παιδί".

Φωτογράφισα τις καρδιές που συναντώ καθημερινά στο δρόμο μου. Κάποιες σε προκαλούν να τις αγγίξεις, άλλες να τις πλησιάσεις για να ανακαλύψεις τις λεπτομέρειές τους και άλλες για να διαβάσεις μηνύματα ή λέξεις.

Αφιερωμένο εξαιρετικά στους λάτρεις της street art και σε αυτούς που βλέπουν την πόλη μας με τέτοιες εκθέσεις να παίρνει χρώμα και να αλλάζει διάθεση.

Special αφιέρωση, από τα παιδιά του studio στη Γλαρένια και στην οικογένειά της με πολλή αγάπη!


Ξεκινάμε τη βόλτα μας από το Σύνταγμα που βρίσκεται η υπέροχη φούξια καρδιά, αυτή με τους μικρούς ανεμόμυλους που γυρίζουν με τον αέρα και αυτή που είναι παρέα με τον Έλληνα τσολιά, η καρδιά του κάθε Έλληνα!




Η επόμενη πρώτη, όπως και η προηγούμενη τελευταία, βρίσκονται στο κάτω μέρος της πλατείας κοντά στο σιντριβάνι. Επί της Πανεπιστημίου στο ύψος της Βουκουρεστίου, θα βρείτε την αγελάδα με τις ηπείρους στη πλάτη της και άλλες δύο πιο κάτω μετά την Αμερικής.




Στην πλατεία Κλαυθμώνος υπάρχει η καρδιά που η μία της μεριά είναι γραμμένη από μηνύματα περαστικών (?) και η πίσω της γεμάτη από υλικά πληκτρολογίου υπολογιστών.



Στο πάνω μέρος της πλατείας Κλαυθμώνος κοντά στην Πανεπιστημίου, υπάρχει αυτός ο φοβερός πιτσιρικάς δίπλα στη θάλασσα, υπάρχει η καρδιά με τα δύο υπέροχα καράβια και άλλη μια από γκαζόν και με ένα ποτιστήρι στην κορυφή της.




Επί της Βουκουρεστίου στο ύψος της Βαλαωρίτου θα δείτε άλλη μια σοκολατένια(?) καρδιά και άλλες δύο λίγα μέτρα πιο κάτω προς την Πανεπιστημίου.




Εκτός της επόμενης πρώτης, οι υπόλοιπες τρεις βρίσκονται στη στοά του Attica. Αυτή με το αερόστατο πάνω από την πόλη είναι τρισδιάστατη, υπάρχει δίπλα άλλη μια από ένα αστραφτερό υλικό και μια τρίτη από μικρούς καθρέπτες που δημιουργούν μια φανταστική εικόνα.



Προσπάθησα να αποθανατίσω τον εαυτό μου πάνω στα καθρεπτάκια της καρδιάς ενώ ακολουθεί αυτή με τα τριαντάφυλλα επί της Βουκουρεστίου απέναντι και λίγο πριν το Zonars.



Υπολόγισα ότι φωτογράφισα 20 καρδιές-έργα τέχνης, μέχρι τις 115 υπάρχουν αρκετές που περιμένουν να τις ανακαλύψετε!

Ελπίζω να το απολαύσατε!

Το επόμενο ραντεβού είναι το 2009 στο Κάιρο.

---------------------------------------------------------------------------
Πηγές : Τα Νέα, και το site της έκθεσης http://www.heartsinathens.gr/

97 σχόλια:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΕΙΣΑΙ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!!!!
ΤΥΧΕΡΗ ΠΟΥ ΣΕ 'ΧΕΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ!!!!!!!!!!!!
ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ!!!!!!!! και μόνο που έκανες όλο αυτό τον κόπο για την αφιέρωση... και μόνο που με θυμήθηκες
Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και ΝΑ ΕΙΣΑΙ/ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

@Γλαρένια, μα πότε πρόλαβες... δεν έχω τελειώσει ακόμα το ...tuning!

Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να έχει να πει κακό λόγο για σένα που χαρίζεις απλόχερα τις αγκαλιές σου και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσουν όλοι ότι εσύ είσαι η ανεκτίμητη!

Ελπίζω να την απόλαυσες τη βόλτα που σε πήγα ε? γιατί αν περίμενα να πας μόνη σου..... :)))

Η μεγάλη χαρά είναι η δική μου!
Καλό ξημέρωμα.

Ανώνυμος είπε...

ευφανταστα εργα τεχνης...

θα εχει ομορφυνει το κεντρο με ολες αυτες τις καρδιες!

να εχεις ενα καλο σαββατοκυριακο...κι αν βρεις χρονο, φωτογραφισε κι αλλες!!!

Ra Ma είπε...

@una mama, πέρα από τη φαντασία της κατασκευής, μερικές καρδιές έχουν καταπληκτικές ζωγραφιές. Αξίζει να χαζεύεις τις λεπτομέριες. Η αλήθεια είναι ότι παίρνει ένα χρώμα το κέντρο.

Λες να πάω να βρω και να φωτογραφίσω και τις άλλες? Δεν μπορείς να φανταστείς πόσες τράβηξα, αφού με πήρε η νύχτα!

Καλό Σαββατοκύριακο!

nikisot είπε...

prepei na katebw kentro\;p[

Σπύρος είπε...

Κορυφαίο....είδα ρεπορταζ και σε έντυπο με σχεδια και περιφιλοσοφίας θυμαμαι κάτι ανάλογο είχε γίνει και με τις αγελάδες αν δεν κάνω λάθος. Τρομερες οι φωτογραφίες..Φιλια Καλο Σκ!!!

ZouZouna είπε...

Μπράβο, πήρα μια ιδέα απο τις φωτό σου, γιατί δεν περπατώ πουθενά για να τις συναντήσω. Φιλιά καλό ΣΚ

KitsosMitsos είπε...

Καλημέρα!
Είναι αξιοσημείωτο ότι ειδικά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας, η πόλη μας έχει μπει για τα καλά στον χάρτη παγκόσμιων εκδηλώσεω όπως και η αντίστοιχη. Και ειδικά όταν είναι ένα θέμα "ευαίσθητο" όπως είναι η καρδιά. Οι αγελάδες εκφράζανε την αστεία πλευρά, οι καρδιές την πιο συναισθηματική.
Όμορφες φωτογραφίες, πράγματι και όμορφες εικόνες στο κέντρο της Αθήνας.
ΥΓ Πάντως, από εδώ και πέρα θα προσέχω κάποιον μυστηριώδη κύριο με τη φωτογραφική ανά χείρας.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χα...........
από σήμερα φιλοξενούνται στην οθόνη μου..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ!!!

Τί να σου λέω....τρρρρρρρέλα!!!!!!!!!

Καλό Σ/Κ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Dr_MAD είπε...

Καλημέρεεες!
Πολύ όμορφο σκηνικό αααχ. Εδώ Σαλονικη δεν έρχεται τίποτα! Θα κλαίω! Γιατί, γιατί, γιατί? (χτυπιέμαι)

PS: Τελικά δε μπορώ να γράψω σοβαρό θέμα εγώ. Πάντως σου το υποσχέθηκα ότι θα το ανέβαζα, έστω και δεύτερος

Pastaflora είπε...

Να σπάσει λίγο η μοντάδα σ' αυτή την πόλη! Τετάρτη που θα είμαι κέντρο θα τις εντοπίσω κι εγώ...

prasino liker είπε...

Eιναι υπεροχες.Σε ευχαριστω που μπορω να τις απολαυσω εδω στην επαρχια.Μια καρδια μπορει να παει παντου.

island είπε...

Θα συμφωνήσω μόνο με την πάσταφλώρα και θα διαφωνίσω με τους άλλους.Δεν είναι για μένα και συμαντικόγεγονός οι καρδιές όπως δεν ήταν και οι αγελάδες.Απλώς είναι όμορφες για να σπάσει η μουντάδα της Αθήνας.Και μόνο που μπαίνει λίγο χρώμα στο πολύ το γκρί κάτι λέει.

Με τί μηχανή τραβάς φίλε ραδιοπειρατή;

betty είπε...

Ποιά να ξεχωρίσουμε τώρα, η καθε μιά είναι ξεχωριστή...προτιμώ εκείνη με το αγόρι και αυτή με τους καθρέφτες.
Mπράβο, κάθε καταχώρησή σου είναι φροντισμένη.Έδωσες και χαρά στη Γλαρένια!

Ανώνυμος είπε...

Εμένα μου αρέσει περισσότερο αυτή που μέσα της φαίνεται το καραβάκι. Σε ταξιδεύει...

ΩΣΗΕ είπε...

είσαι μεγάλη καρδιά τελικά. Κι αφού είναι έτσι θα σου αφιερώσω το επόμενο ποστ που έχει κάποια σχέση με καρδιές...


Καλό βράδυ

Ανώνυμος είπε...

Πολύ με άρεσε για.. :)

Feidias είπε...

Ρε συ φίλε μου...μένω στο Κουκάκι και είμαι πολύ κοντά απ το κέντρο και να σκεφτείς οτι οδηγώ και μηχανή κιόλας!Μα πότε για όνομα γίνανε όλα αυτά τα υπέροχα??Πωπω μ έχει φάει το σπίτι δουλειά και μου φαίνετα;Μου φαίνεται θα το κλείσω και το μπλοκ να πηγαίνω καμιά βόλτα στις κοντινές γειτονιές γιατί θα χάσω κι άλλα!
Νάσαι καλά που με μετέφερες όμως εκεί κι είναι πανέμορφη η παρουσίαση σου!
Εύγε και στους καλλιτέχνες!
Η καρδιά με τα κομάτια πό πληκτρολόγια σου ανήκει!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ με πολύ ήλιο!

Ra Ma είπε...

@Moddy, σου θυμίζω να μην ξεχάσεις να κατέβεις κέντρο, γιατί την προηγούμενη βραδυνή συνάντηση ...την ξέχασες!!!

Καλημέρα.

Ra Ma είπε...

@LOC, πέρσι γέμισαν τα πεζοδρόμια και οι πλατείες με αγελάδες!
Να είσαι καλά φίλε.

Καλημέρα.

Ra Ma είπε...

@Αγριο...zouzouna, για κάποιους σαν και εσένα που δεν κατεβαίνουν κέντρο βάζω τις φωτογραφίες :))
Μην νομίζεις, λόγω δουλειάς παλαιότερα σπάνια κατέβαινα και εγώ!

Καλημέρα.

betty είπε...

Θύμιο στο μετρο του Χαλανδρίου υπάρχει μία καρδιά άρρωστη...με τους ορούς την έχουνε...Θα ζήσει;
Εντάξει, δεν είσαι γιατρός, απλά εκφράστηκα λίγο συγγραφικά για να την περιγράψω!

Ra Ma είπε...

@KitsMits, το τερπνό μετά του ωφελίμου. Οι καλλιτέχνες εκφράζονται, ομορφαίνει η πόλη, πληρώνουν οι σπόνσορες (μερικές καρδιές ...δεν βρήκαν σπόνσορα!) και κάποια χρήματα πάνε σε κάποιο ύδριμα.
Να προσέχεις τους μυστηριώδεις κυρίους!

Καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@Γλαρένια, κανένα πρόβλημα, χαρά μου και αν σου αρέσει κάποια περισσότερο να σου τη στείλω σε πλήρη ανάλυση.

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@MAD, μην στεναχωριέσαι! Εσείς εκεί πάτε το πρωί στο περίπτερο και στο δρόμο συναντάτε όλα τα "θηλυκά" στην τρίχα!

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@κυρία Πασταφλόρα, να έρθετε και εσείς στο κέντρο να σπάσετε αυτή την μοντάδα με την ...γοητεία σας!

Καλό σας βράδυ.

Ra Ma είπε...

@Λικεράκι, όταν φωτογραφίζω για ανάρτηση τέτοια θέματα θέλω να ξέρεις ότι σε θυμάμαι, μου το έχεις ξαναπεί και εσύ και το τριανταφυλάκι!

Καλό βράδυ.

laxanaki είπε...

Πολύ ωραίες οι καρδιές!!! Δεν έχω δει καμίαααα κλαψ... Αυτή με τους ανεμόμυλους και η άλλη με τα πλήκτρα είναι φοβερές!!!

Ra Ma είπε...

@island, οργισμένε ντραμίστα που σπας κάθε φορά τις μπαγκέτες σου! Θα συμφωνήσω με την ομορφιά στους δρόμους και θα συμπληρώσω ότι κάποιοι εκφράζονται μέσα από αυτό.
Και βέβαια ξέρουμε ότι αν κάποιοι δεν έβγαζαν φράγκα δεν θα γινόταν!!!!

Ra Ma είπε...

@Betty, και εμένα αυτή με το αγόρι μου αρέσει και με το καράβι. Και να φανταστείς ότι το αγόρι είναι πάνω σε ξύλινη καρδιά, μικρό κόστος και νομίζω ότι δεν πληρώθηκαν για αυτές οι καλλιτέχνες.
Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια αν και τώρα τελευταία... :)))

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@Πειραματικέ, το καραβάκι λέει και σε εμένα. Φαίνεται τόσο ζωντανό, τόσο πραγματικό!!!!

Καλό βραδυ.

Ra Ma είπε...

@ΩΣΗΕ, ποιητά μου η αρχή μου είναι να μην κάνω σε άλλους αυτό που δεν θέλω να κάνουν σε μένα, (όσο μπορώ) και δεν το έχω μετανιώσει.
Τιμή μου η αφιέρωση!

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@Ιφ..., πως να σε αποκαλέσω τώρα, με προβλημάτισες. Χαίρομαι και εγώ όταν αρέσει σε εσάς.

Καλό βράδυ και καλή αρχή!!!!!!!

Ra Ma είπε...

@Feidia, παλιέ μου γείτονα (κοντά στη πλατεία έμενα!) μια βόλτα σε ανανεώνει! ειδικά όταν είναι καλή η ημέρα.

Σκέψου ότι κατάλαβα ότι ήταν από πληκτρολόγια όταν το είδα στις φωτογραφίες. Σχεδόν τα άγγιξα και δεν το κατάλαβα!!!! Μάλλον γιατί βιαζόμουν! Φαντάσου πόσα χάνουμε στην καθημερινότητά μας από αυτά που περνούν δίπλα μας γιατί πάντα τρέχουμε να προλάβουμε κάτι!.

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@betty, συγγραφέα, μου βγάλε και καμιά φωτογραφία! Θα πάρω τον τρελογιατρό MAD με το ασθενοφόρο της χαράς και θα την αναλάβουμε!

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@Λαχανάκι, έλα μια βόλτα στο κέντρο! Αυτή με το πλήκτρα ευφάνταστη! Με τα γράμματα σχηματίζονται και κάποιες λέξεις.
Δεν βρήκα κάποια σε ζαρζαβατικό :)))

Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

τώρα τι να πεις...ένας άντρας που φωτογραφίζει καρδιές....σπάνιος και ανεκτίμητος :)
λατρεύω τις καρδιές και αυτή η εκθεση είναι ένας λόγος να ζηλεύω που δεν ζω στην Αθήνα...αλλά εσύ καλέ μου μας τις
εφερες στο σπίτι μας :))
ενα μεγάααααλο σμακς!!!!!
(αυτη η κόκκινη διπλα στον τσολια είναι η αγαπημένη μου)

Ανώνυμος είπε...

α....και περιττο να σου πω οτι θα τις κανω wallpaper!

Feidias είπε...

Βρε γειτονάκι!!Μικρός ο κοσμος έτσι??Μη το δεις όμως τώρα,να ζήσεις εννοώ,γιατί δεν ακούς συχνά Ελληνικά πια κι είναι αποκαρδιωτικό,πουλάνε κι όλοι τα νεοκλασιικά...αλλά έχει ένα άρωμα απ τη παλιά του αίγλη!
Ναι ε΄ναι τόσα ου χάνουμε και δε προσέχουμε μέσα στη βουή της πόλης και στο τρέξιμο,καλά που υπάρχουν και μερικά παλικάρια να κοντοστέκονται,να μοιραστούν μαζί μας αυτά που ανακάλυψαν!
Καλό σου βράδυ marconi

Unknown είπε...

Πραγματικά είναι όμορφο θέαμα και δίνει "κάτι" στην εικόνα μιας γκρίζας πόλης.Είναι πραγματικά έργα τέχνης.

Μακάρι όλοι να άνοιγαν την καρδιά τους με την ευκολία που παρατηρούν καρδιές άλλων...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σε πλήρη ανάλυση έτυχε να είναι αυτή με το μάτι σου και πολύ μου αρέσει, τόσο η κατασκευή όσο και το μάτι σου.
Βγάζει εκφραστικά μάτια η πατρίδα marconi μου...
:-)))
Αν έχεις την καλοσύνη όμως, στείλε μου από την την τελευταία σειρά αυτήν με τους καθρέφτες την ολόκληρη και την κόκκινη με τα δυο τριαντάφυλλα

Καλή εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ZouZouna είπε...

Mούτς ! Είσαι το καλύτερο παιδί !

δεσποιναριον είπε...

Το πιο ομορφο ποστ που εχω δει εδω και πολυ καιρο. Χιλια μπραβο και ευχαριστω. Κριμα που δεν θα ειμαι εκει τους επομενους δυο μηνες.

betty είπε...

@ Εσύ Θύμιο με το χιούμορ σου και νεκρούς ανασταίνεις!!! Βλέπω πολύ συγκινήθηκε ο γυναικόκοσμος από τη φωτογράφησή σου.
Μερικές φορές, εκφράζουμε τη συμπάθειά μας και με αρνητικό τρόπο :)

Ra Ma είπε...

@cook, το σβουριχτό ακούστηκε μέχρι εδώ. Θα σου στείλω τη φούξια σε πλήρη ανάλυση!

Καλό μεσημέρι.

Ra Ma είπε...

@Feidia, αν και στη γειτονιά σου λίγα νεοκλασικά έμειναν στριμωγμένα από τις πολυκατοικίες και μένα την αίσθηση της "αρχοντιάς" μου την δίνει ακόμα!

Καλό μεσημέρι.

Ra Ma είπε...

@Samael, πραγματικά σε κάποιες καρδιές χάζευα την ζωγραφιά και τις λεπτομέρειες.
Στη πόλη και με τους ρυθμούς που ζούμε έχουμε γίνει καχύποπτοι (λογικό είναι) και τις καρδιές μας τις έχουμε ασφαλισμένες. Με καλή παρέα και κρασάκι κάτι γίνεται!

Καλό μεσημέρι.

Ra Ma είπε...

@Γλαρένια, ...το έψαξα και δεν είναι σε μεγάλη ανάλυση.
Σου έστειλα υλικό και μια bonus!

Καλό μεσημέρι!

Ra Ma είπε...

@Αγριο...zouzouna, ευχαριστώ βρε!

Καλό μεσημέρι και καλή εβδομάδα.

Ra Ma είπε...

@δεσπινάριον, αφιερωμένο και σε εσάς που είστε μακριά μας, να χαμογελάσετε και να δείτε ωραίες εικόνες από την πολύβουη και μουντή Αθήνα!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

Καλή απόγευμα (για εσάς εκεί) και καλή εβδομάδα.

Penthesila είπε...

Καλημερα ραδιο
Θα με κανεις να ερθω στην Αθηνα...ομορφες καρδιες!!!

Ra Ma είπε...

@betty, χα,χα,χα τι να σου πω!

Καλή εβδομάδα κουμπαρούλα!

Ra Ma είπε...

@penthesila, δες τες από εκεί που είσαι καλύτερα! Πέρα από τις καρδιές το ...χάος!

Καλό μεσημέρι.

Roadartist είπε...

Μπράβο marconi, πολύ ωραίο αφιέρωμα!! Μου αρέσουν πολύ οι καρδιές που έχουνε γεμίσει όλο το κέντρο! Τις χαίρομαι, μου φτιάχνουν τη διάθεση! Χαίρομαι με το αφιέρωμα σου, γιατί αρκετοί στις σνομπάρουν! Well done :)))

Ra Ma είπε...

@Road, υπάρχει κάποια σύμπνοια ε?

Καλό απόγευμα.

Βλαμμενος είπε...

α ωραιες ειναι μου αρεσουν...ευγε..αν και νεαρος εισαι ποιοτικος και αξιολογος...

(λογια βλαμμενου μην το περνεις και πολυ πανω σου)

την καλησπερα μου...

Ανώνυμος είπε...

Να πω και εγώ την "κακία" μου; Αφού οι βολευτές και οι εργολάβοι (πολιτικοί και κατασκευαστές κατ' ευφημισμόν) μας έκαναν την καρδιά περιβόλι από τη δεκαετία του '50 ρημάζοντας κατ' εξακολούθηση τον περιβάλλοντα χώρο μέχρι και πριν από λίγα χρόνια, τώρα βάζουν τους καλλιτέχνες να σπείρουν καρδιές στην τσιμεντούπολη για να μας χρυσώσουν το χάπι. Στο μεταξύ, τρώγονται και κάποια κονδύλια εξ Εσπερίας. Αν μπορέσετε και τη βρείτε, να δείτε την ταινία-ντοκιμαντέρ του Παντελή Βούλγαρη "Μεγάλος Ερωτικός" πάνω στη μουσική του Μάνου Χατζηδάκη. Το πρώτο θέμα είναι το τραγούδι "Με την πρώτη σταγόνα της βροχής" (μαράθηκε το καλοκαίρι) σε ποίηση Ελύτη και στην οθόνη περνούν σκηνές κατεδάφισης παλιών νεοκλασικών. Δεν σας έχουν όμως μιλήσει, κυρίες, δεσποινίδες και κύριοι, για τις μη αντιστρεπτές μεταβολές;
"Καρδιά μου καημένη πως βαστάς και δεν ραγίζεις, στον ψεύτη ντουνιά τόση απονιά που αντικρίζεις" (παλιό λαϊκό)

rain είπε...

Μα που ζω καλέ? Αθήνα δε μένω? Δεν είμαστε καλά. Τίποτα δεν έχω δει. Να'σαι καλά φίλε μου, τα είδα σε σένα, υπέροχα. Καλησπέρα σου

ΩΣΗΕ είπε...

Καλησπέρα μαρκόνι. Αναρτώ απόψε αυτό που σου είπα. Αργά όμως. Κοντά στα μεσάνυχτα,ίσως γρηγορότερα.
Ως τότε, καλό σου βράδυ.

Ra Ma είπε...

@Βλαμμενος, ουφ καλά λόγια έγραψες! Θα ζηλέψει ο KitsMits!
Ευχαριστώ και νάσαι καλά!

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

Τι μου θύμησες τώρα.....
Αξέχαστη Βούλα Πάλλα που τραγούδησε Ινδικά τραγούδια (της Ναρκγίς)και συμπληρώνω το στοίχο:
"Ησυχία και χαρά μέσα στη ζωή
δεν έχω νoιώσει
και μια αγάπη ακόμα που χα πιστέψει
με έχει πληγώσει"

Σε όλα τα άλλα, εμ... δίκαιο έχεις! Ενδιαφέρουσα και η ταινία.

Καλό βράδυ ραδιοπειρατά μου!!!

Ra Ma είπε...

@rain, προλαβαίνεις...
Και εγώ όταν η δουλειά μου δεν με έφερνε κέντρο, είχα να περάσω χρόνια!

Καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@ΩΣΗΕ, Να σου πω ότι δεν με έχει φάει η περιέργεια θα σου πω ψέμματα!!!!!

Καλό βράδυ.

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο το μπλόγκ σου! Μπράβο σου!
Και ειδικά με την αναφορά στον Ψάλτη!!!
Ωραίο και το θέμα με τις καρδιές!!!

mmexer είπε...

Είχα ακούσει στο ραδιόφωνο γι αυτές! Βασικά μου έκανε εντύπωση γιατί η εκφωνήτρια έλεγε χερτς χαρτς lol το πάλευε μία ώρα χαχα

Έστω κι έτσι μου τράβηξε την προσοχή!! Έχω περάσει από πολλά σημεία και έχω δει τις περισσότερες :) Είναι σαν να αλλάζει κάτι στην Αθήνα... έστω και προσωρινά...

Αυτή την φούξια την έχει αγκαλιάσει η Μαρί!!! Α ρε Μαρί!

Justine's Blog είπε...

Καλά στη φωτογραφία ΑΡΙΣΤΑ 10, αλλά πάλι μπερδεμένος στα της καρδιάς μου ακούγεσαι.
Φιλάκια

Skouliki είπε...

κρυωνωωωωωωωωωωωωωωωωωω

betty είπε...

Μαρκονάκη, ανάρπαστος θα γίνεις τώρα στο γυναικόκοσμο, τι το'θελες το θέμα, όποια προλάβει,(μάλλον πρόλαβε!)χαχαχαχαχα... ωχ....

fevis είπε...

ΤΕΛΕΙΟ!!!!! Μπράβο!!! Στην κυριολεξία άνοιξε η καρδιά μου!!!!

prasino liker είπε...

Marconi
--------
Σε ευχαριστω γιαυτο που ειπες.Σου ανταποδιδω με μια καρδια ζωγραφισμενη απο τον αφρο της θαλασσας.Θα μοσχομυριζει την αλμυρα που ειναι πολυ εντονη αυτες τις ημερες.

Sandy Cheeks είπε...

Radio Marconi ήρθα στη συχνότητά σου να δω καρδιές και σε χαιρετώ.
Θα ντυθώ Φλωρινιώτης να βγω φωτογραφία στην καρδιά Disco-μπάλα, αλλά και για την τελευταία καρδιά με τα άνθη θα βάλω το νυφικό μου.
Ένας υπέροχος κόσμος!

Ra Ma είπε...

@Seatravros, το "βασικά καλησπέρα σας" μου θυμίζει τα εφηβικά μου χρόνια με τους πειρατικούς!

Ευχαριστώ και καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@mmexer, πας που πας βόλτα, τράβηξε και καμιά φωτο! και τη Μαρί μαζί!

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@Ιουστίνι μου, εικόνες και για σένα στο Μόντρεαλ με αγάπη.
Τα της καρδιάς τα έχω ...ξεμπερδέψει.

Φιλιά και καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@skoulikaki, έχω μια ζεστή αγκαλιά για σένα.

Ra Ma είπε...

@betty, πρόλαβε, δεν ψάχνομαι!
Στεναχωριέμαι που έχασα το παραθυράκι μου και δεν τα λέμε. Το κάνει block το firewall!

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@fevis. έτσι! να ανοίξει η καρδιά σου γιατί κάποιοι σε στεναχωρούν τώρα τελευταία.

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@Λικεράκι, ευχαριστώ για την καρδιά σου, μύρισε θάλασσα! Μια παρέα είμαστε, έχουμε ανταλλάξει δυο λόγια και σας έχω στη καρδιά μου.

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@Sandy Cheeks, χα,χα,χα ωραίο. Μετά μπορείς να μπεις στο αερόστατο της άλλης καρδιάς και να κάνεις ένα γαμήλιο ταξίδι!
(Οπππ!!! κουνιόμαστε... έκανε και ένα σεισμό τώρα!!!)

Ήρθες και έφερες το σεισμό, προτείνω να τον ονομάσουμε Sandy :))

Καλό απόγευμα.

Sandy Cheeks είπε...

@ Radio Marconi
Σε ευχαριστώ για Σεισμός Σάντυ.
Απ ότι ακούω νότια του Πειραιά τον τοποθετούν, κοντα στην Αίγινα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Εχω μια οθόνηηηηηη....δε σου λέω τίποτε.
Βρήκαν τη θέση τους και στο blog μου.
Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

@Γλαρένια, χα,χα,χα την έχω δει εδώ και ώρα!!!! Πίνακας ζωγραφικής!
Δεν πιστεύω με το "ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ" να παρεξηγηθεί κανένας.

Με την δημοσιότητα δεν τα πάω καλά! Γενικά είμαι πολύ διακριτικός.
Αφού θέλεις όμως κάνε όπως σου αρέσει και αγαπάς :))

Φιλιά και καλό απόγευμα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μωρέ λες; ΄Ολα να τα περιμένουμε με το μυαλό που κουβαλάνε μερικοί...
το αλλάζω
Καλά το σκέφτηκες..
Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Είσαι απίστευτη! Μια χαρά είναι!

Καλημέρες!!!

Ανώνυμος είπε...

Bird, eides th katantia mou kai gia auto se perikalw 8erma na bgaleis kai tis loipes kardies kamia foto mpas kai tis doume giati live den to kobw na tis blepoume. Epishs giati ta kanonises etsi kai pleon den mporw na balw to fallokratiko mou nickname "apo katw" ? me plhgwnei h trapeza, me plhgwneis kai esy? kai ystera les giati foraw synexeia mayra..(asxeto). Nta3ei, dhlwmena to exw xameno... Ey8arsws apopoioume ths mpolsebistikhs mou idiothtas kai apodexomai thn kahmenia mou sthn wrimh hlikia twn 28. Prepei na se afhsw twra na proxwrhsw me th synexh apopeira autoktonias.

PS: ma poso kahmenos mporei na ginei enas an8rwpos?
Se filw kai elpizw se pi8ano sygxwroxarti meta th dhmosieysh.

Natalia είπε...

καλησπέρα marc

θα κανουμε φωτογραφηση δίπλα σε αυτη με τα τριαντάφυλλα? :)

πολυ φοβερες οι εικόνες σου...

Skouliki είπε...

οταν λες ζεστη αγκαλια ??? να φοβηθω επειδη ειναι γνωστο τι κανεις τα βραδια σε στεκια υπογεια και σκοτεινα

σημ... δεν θα μιλησω αλλο επειδη με απειλεις με μσν οτι θα με σκοτωσεις που εχω το dvd

tzonakos είπε...

Απίθανες, δεν ήξερα οτι ειναι τόσες πολλές ! Ειχα δει μερικές στο Σύνταγμα.
Μαρκόνιε τέτοια θέματα εισαι μανούλα, τα κάνεις μια χαρά, συν οτι συγκινείς όλο τον πληθυσμό με τόσες πολλες καρδιές.
Αυτη η τελευταία με το λελούδι με πέθανε.

Ra Ma είπε...

@Apw Katw, δεν άλαξα τίποτα! Ποτέ δεν σου κράτησα κακία και δεν θέλω να σε πληγώνω! Επίσης, είσαι 28 είσαι ένα ...λουλούδι! :)

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@Natalia, ελα βρε, που χάθηκες? Μόσχα πάλι?
Υπάρχει πολύ υλικό για τη φωτογράφιση. Από λουλούδια μέχρι έρωτες με τα βέλη τους.

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@skoulikaki, κάτι σε πατρική αγκαλιά είχα στο νου μου!
Μην λες πολλά για DVD γιατί δεν το ξέρει ο Μάκης και δεν θέλω να κάνει εκπομπή για μένα μετά!

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@ΤΖΟΝ, είναι πολλές τελικά! Μανούλα είμαι ή πατερούλης?
Αυτή με το λουλούδι αν και είναι μια κρυμμένη σχεδόν δίπλα σε μια κολώνα στο έδαφος (καθ’ όσον ξύλινη) άρεσε σε πολλούς.

Καλό απόγευμα.

island είπε...

Φίλε ξέχασες να μου απαντήσεις στο δεύτερο μέρος της ερώτησης.Με τί μηχανή τράβηξες τις φωτογραφίες;Αναμένω με τον ίδιο ενθουσιασμό

Ra Ma είπε...

@island, φίλε η αλήθεια είναι ότι το θυμήκα αργότερα όταν έκανα έναν έλεγχο μήπως ξέχασα κανένα φίλο!
Έλεγα να στο πω στο νέο σου σπίτι αλλά ας το πάρει το ποτάμι.
Μια OLYMPUS νομίζω η SP-510 είναι με x10 optical zoom. Οι φωτογραφίες έχουν τραβηχθεί βιαστικά.

Μας έλειψες τις προάλες!

Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

Συμπληρώνω ότι έχω αλλάξει την ανάλυση και τη συμπίεση στο save για να μην είναι μεγάλες στο διακίνηση στο net.

Ναταλία είπε...

Πραγματικά πανέμορφες!!!!!!
Νάσαι καλά δηλαδής γιατί για να πήγαινα..χλωμό το έβλεπα!

Ra Ma είπε...

@Natalia, για αυτό είμαι εγώ εδώ βρε! μην ανησυχείς!!!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.