9/5/08

Δια χειρός ...Marconi



Απ΄όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, θυμάμαι να αφήνω και τα "γραφολογικά" μου αποτυπώματα, σε επιστολές, σε λευκώματα, σε διαγωνίσματα, σε αιτήσεις, σε δημόσια έγγραφα, στην αστυνομία, στην εφορία, σε αναφορές, σε παραγγελίες, σε, σε, σε...

Με την τεχνολογία πλέον αφήνουμε τα ψηφιακά μας αποτυπώματα, που είναι χειρότερο γιατί εύκολα κάποιος μπορεί να δημουργήσει ακριβώς το profile μας (αν δεν προσέχουμε!), πράγμα αδύνατο μόνο από τα γράμματά μας σε ένα κομμάτι χαρτί.

Βρήκα όλη την ιδέα έξυπνη, μπράβο στα παιδιά!!!

Σπέσιαλ αφιερωμένο στη βροχούλα.

Συνοδεία Μουσικής: Επιλoγή από το POSTCAST η αντίστοιχη ανάρτηση, με τους Tinderstics να ερμηνεύουν το No more affairs.

-------------------------------------------------
Οι κανόνες του παιχνιδιού:
1. Γράψε
2. Σκάναρε (ή φωτογράφισε… )
3. Πόσταρε
4. Ειδοποιείς το autographcollectors με το να βάλεις στο τέλος της ανάρτησής σου: για το http://autographcollectors.blogspot.com
5. Προσκάλεσε άλλους 5 ή και περισσότερους blogger να συμμετέχουν και ειδοποίησέ τους.(επίσης απαραίτητο, για να μαζευτούν όσο περισσότερα χειρόγραφα γίνεται)

64 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ο καλλιτέχνης! Μακάρι να μπορούσα και εγώ να γράψω τόσο ωραία γράμματα ή να μπορώ να ζωγραφίζω ωραία...

Dr_MAD είπε...

Κανείς δε θα θέλει να δει τα γράμματα ενός γιατρού. Ενώ τα δικά σου...

Οσο για την αφιέρωση, ξέρεις από μένα τουλάχιστον ότι ΕΓΩ είμαι πολλαπλάσια χαρούμενος που e-πικοινωνούμε. Εξαιρετικό το όλο εγχείρημα

. είπε...

Καλημέρα Μαρκόνι!
Πολύ ωραίο και το γραπτό σου και το σκιτσάκι σου ελπίζω να είναι αυτό που φαίνεται αλλά και η μουσική σου επένδυση φοβερή!

Χαίρομαι που σε βρίσκω!

Unknown είπε...

Πολύ ωραίο σχεδιάκι! Πιάνει το χέρι σου ε; Αν είχα σκάνερ θα επιχειρούσα κάτι ανάλογο :)

Αστεί οτο σχόλιο του mad:"Κανείς δε θα θέλει να δει τα γράμματα ενός γιατρού."
Καλό Σ/Κ!

Pastaflora είπε...

Νομίζω ότι θα πρέπει να κάνεις ιδιαίτερα μαθήματα καλλιγραφίας σε ...μερικούς μερικούς! Και τι τραγούδι...

betty είπε...

Marconaki, είσαι και ζωγράφος βρε μπαγάσικο....

rain είπε...

Αντε βρε παλιοπαιδο. Με συγκίνησες..
Πολύ όμορφο το χειρόγραφό σου..
Τι ωραίο παιχνιδάκι τελικά!
Γλυκό φιλί

Ra Ma είπε...

@Πειραματικε, ...κάνω ότι μπορώ φίλε!
Πριν λίγο είδα τη κλήση σου... αύριο είμαστε όλη μέρα στους δρόμους!!!!
Καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@MAD, δώσε μας μια συνταγή, ξέρω ότι μόνο οι ...φαρμακοποιοί τα διαβάζουν! Αλήθεια λέω ότι έχω χαρεί με τους ανθρώπους που έχω συναντήσει εδώ!
Καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@Ανασαιμιά, το σκιτσάκι το είδα και το έκανα... Γενικά όταν βλέπω κάτι μπορώ να το αντιγράψω εύκολα, δεν είμαι στο επίπεδο του καλλιτέχνη του video!
Οι Tinderstiks από τους αγαπημένους, θα ανεβάσω μια video-εκπομπή και θα παίξουν!
Καλώς σε βρήκα, τα λέμε!!!

Ra Ma είπε...

@Samael, η ζωγραφική είναι το αποθημένο μου! Αν δεν έχεις σκανερ μπορείς να το φωτογραφήσεις.
Συνάδελφοι με το MAD????? xa,xa,xa.
Καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@pastaflorini, έχω δει πολύ καλύτερα γράμματα... Δεν προσπάθησα και πολύ! :)) Σου άρεσαν οιTinderstics? Τους είχα δει live την πρώτη φορά που ήρθαν Ελλάδα. Τρομερή ατμόσφαιρα.
Καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@betty, και που να δεις τη μικρή μου!!! Θα βάλω κάτι κάποια στιγμή.
Καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@rain, το παιχνιδάκι το βρήκα πολυ προτότυπο και όμορφο. Είσαι από τους ξεχωριστούς νέους φίλους μου :)) Θα ετοιμάσω εκπομπές με αφιερώσεις! ε ρε πλάκα που θα κάνουμε!!!
Φιλιά, καλό βράδυ και να είστε καλά!!

zouzouna είπε...

Aν είχαν βραβείο, θα έπρεπε να το πάρεις.
Η μουσική εκπληκτική!

"ζαχαρούλα.." είπε...

radio marconi... και γράφεις και σκιτσάρεις όμορφα!!!!

σούπερ!!!!
φιλάκια και καλημέρες!!

Penthesila είπε...

Καλημερες βροχερες απ τους αγιους τοπους!απιστευτος γραφικος χαρακτηρας δη για ανηρ ευγε ευγε!

Maria Tzirita είπε...

Το έκανες το χρέος σου και το έκανες καλά! Το τραγούδι εκπληκτικό! Θαρρώ πως αυτό το παιχνίδι μας έδωσε την ευκαιρία να γνωριστούμε όλοι καλύτερα μεταξύ μας, έχοντας καταθέσει τα χειρόγραφά μας κι αποκαλύπτοντας έτσι μια πλευρά της προσωπικότητάς μας. Κάτι σίγουρα πολύ πιο προσωπικό από τις πληκτρολογημένες αναρτήσεις...
Πειρατή, να χαίρεσαι τη μανούλα σου και τη μανούλα των παιδιών σου και να σε χαίρονται κι εκείνες!
Χρόνια Πολλά!

δεσποιναριον είπε...

Μπηκα και αμεσως με συνεπηρε η μουσικη. Τοσο που δεν προσεξα το μικροφωνο (η ειναι φυστικι;) και τα ομορφα στρογγυλα γραμματαικα. Κις!

Natalia είπε...

ευχαριστούμε για την αφιέρωση marc...

είναι χειρόγραφη και γι αυτό έχει μεγάλη σημασία για μας

καλό βράδυ
και πάντα σε υψηλές ταχύτητες:)

Ra Ma είπε...

@zouzouna, χα,χα, ευχαριστώ, έχω δει πολύ καλύτερες δημιουργίες!
Κάνω και στατιστικά να δω αν σας αρέσει η μουσική!!!

Ra Ma είπε...

@ζαχαρούλα, ευχαριστώ βρε,
φιλιά και καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@penthesila, έχουμε βροχές σήμερα? χα,χα, μου άρεσε το σχόλιό σου!
Φιλιά στα κουτσούβελα και καλό βράδυ.

Ra Ma είπε...

@Μαρια Τ, ...μα φαγώθηκες :) Χαίρομαι στη δουλειά μου που πολλές φορές χρειάζεται να κρατώ σε συναντήσεις σημειώσεις. Μου άρεσε όλη η ιδέα και δουλειά των παιδιών!
Χρόνια πολλά στις μανούλες και στη δική μας που έσβησε σήμερα 40 κεράκια και κάπως της φάνηκε!
Φιλιά και καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@δεσποιναριον, ....μα φυστίκι!!!!! ολόκληρο μικρόφωνο! Είμαι ένας αποτυχημένος ως σκιτσογράφος!χα,χα,χα
Φιλιά!

Ra Ma είπε...

@Natalia, γειά σου ...ονειροφύλακα! Θα κάνουμε και εκπομπές σε λίγο! (Κονσέρβα στην αρχή).
Ασε που είδα νέες βιτρίνες στο Attica και δεν βλέπω να αντιστέκομαι για πολύ ακόμα....
Με τις ταχύτητες ...εκτοξεύτηκα!
Καλό βράδυ!!!!

Autographcollectors είπε...

Ευχαριστούμε!
Και για τη συμμετοχή, και για την αφιέρωση -εξαιρετκό!
:)

Μπήκε στη συλλογή.

Fatale είπε...

Ομορφα γραμματάκια κάνεις Marconi..
Καλά το τραγούδι...Εξαιρετικό..!!

Πάντα σε ''υψηλές ταχύτητες''..

Καλό βράδυ!!

fevis είπε...

Πολύ ωραία γράμματα!! Και το μικρόφωνο σούπερ... Μπράβο!!!!

Ανώνυμος είπε...

πολυ ωραια γραμματα!!!

: ))

καλο ξημερωμα και καλη εβδομαδα...

Ra Ma είπε...

@Autographcollectors, η χαρά ήταν δική μου! Δεν θα μπορούσα να λείπω από κάτι τέτοιο ;)
Καλημέρα.

Ra Ma είπε...

@Fatal μου, χα,χα,χα με τις ταχύτητες έχουμε αναβάσει και την ...ποιότητα!!!
Καλημέρα.

Ra Ma είπε...

@fevis, χαίρομαι που κατάλαβες το μικρόφωνο γιατί το δεσποινάριον σαν ....φυστίκι το είδε!!!
Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

@una mama, ευχαριστώ βρε! Νάσαι καλά!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Maria Tzirita είπε...

Όσα πιο πολλά κεράκια προσθέτει στην τούρτα της, πες της, τόσο πιο φωτεινή θα γίνεται η ζωή της...
Την καλημέρα μου!

An-Lu είπε...

Για κομίστα σας "κόβω" αγαπητέ!

Ra Ma είπε...

Λέτε να είμαι γοργόνα μου?
Καλό απόγευμα!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

radio marconi... καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

πολύ γέλιο....... και υγεία!!!!!

φιλάκια, καληνύχτες!!

Ra Ma είπε...

@Ζαχαρούλα, να είσαι καλά!!!
Καλή εβδομάδα νε έχεις και εσύ, χαρούμενη και όπως επιθυμείς!
Καλημέρα νοστιμούλα! :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ax... πανέμορφος γραφικός χαρκτήρας!!!

Καλή σου και όμορφη μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Ανώνυμος είπε...

Και έτσι όπως αφήνουμε τα ψηφιακά μας αποτυπώματα χάνονται τα μέσα αποτυπώματά μας.Οι μουσική επένδυση είναι φοβερή.

Καλημέρες.

faraona είπε...

Θυμιο εκτος απο ωραιο γραφικο χαρακτηρα ...
εχεις κι ωραια φωνη!!!

πολλα φιλια

tzonakos είπε...

Ωραίος. Καλλιτεχνικός και καλλιγραφικός Μαρκόνης.
Απο τα πιο καλά που ειδα φίλε, πολυ ωραίο.

KitsosMitsos είπε...

Μαρκ, τα γράμματα είναι εξαιρετικά, όπως γράφεις...
Αποκαλύψεις!
Την καλησπέρα μου.

Ra Ma είπε...

@στη Γλαρένια και σε όλη τη γλαροφωλιά λέμε ένα μεγάλο
Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α!!!!

Ra Ma είπε...

@island, έχουμε μια τάση να κρύβουμε τους εαυτούς μας. Χαθήκαμε! Μας φάγανε οι δουλειές!
Καλημέρα!

Ra Ma είπε...

@faraona, και η δική σου φωνή μου άρεσε!!! Άντε να λέμε που και που :))
Φιλιά και μεγάλη καλημέρα.

Ra Ma είπε...

@ΤΖΟΝ καλημέρα!!! Το αποθημένο μου η ...ζωγραφική! Σκέφτομαι όταν θα πάρω ...σύνταξη!!!

Ra Ma είπε...

@KitsMits, καλημέρα βρε! Να μαζευτούμε και με τον island να τα πούμε!!!

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλη μερα!

-η επικοινωνια με το studio ητο επιτυχης!!...-

:)

Ra Ma είπε...

@Βασιλική γειά σου, θα σου χαρίσουμε με πολύ αγάπη το επόμενο κομματάκι! :)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο κείμενο marc!! Και ωραία γράμματα!! Καλησπέρα!!

δεσποιναριον είπε...

Θυμιουλη! ετοιμαζεις κατι; Πολυ σιωπη εχει πεσει. Συνηθως μετα απο μια τετοια σιωπη μπαινεις κρυφα εδω το βραδυ και αφηνεις ποστακι! Φιλια.

Ανώνυμος είπε...

Σίγουρα κάτι ετοιμάζει ο πονηρός Θύμιος... Περιμένω να δω...

Ra Ma είπε...

@laxanaki, καλό βράδυ να έχεις!!!! Πότε θα κατεβείτε για ποδήλατο?

Ra Ma είπε...

@πονηρό δεσποναριον, ομολογώ πως ναι, κάτι ετοιμάζω.... Θέλω λίγο χρόνο ακόμα, έχω πήξει στην μετάφραση.... Αν και έχει δημοσιευτεί το θέμα σε μερικές εφημερίδες εγώ δεν το ήξερα και θέλω να δώσω και κάποιες πληροφορίες πιο ...φιλοσοφιμένες
Πιστεύω θα σας ενδιαφέρει!!!!
Φιλιά!

Ra Ma είπε...

@Πειραματικέ μην κάνεις τον έκπληκτο!!! σου έχω στείλει email!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεν κάνω τον έκπληκτο, απλώς δεν κατάλαβα το θέμα της επόμενης δημοσίευσης. Περιμένω να δω...

"ζαχαρούλα.." είπε...

πέρασα να πω "καλημέρα" και ευχαριστώ πολύ πολύ...

Ra Ma είπε...

Καλημέρα Ζαχαρούλα!!!! καλά έκανες και πέρασες!
Κατά τα άλλα, όλα ...ζάχαρη! (χα,χα,χα)

koulpa είπε...

Nά'μαι κι εγώ καθυστερημένος..:):)
όμορφη η αφέρωση.. και το σκιτσάκι πολύ καλό.. μιλάει..:):)
Την καληνύχτα μου:):)

Ra Ma είπε...

@koulpa, τώρα που ήρθες και εσύ, επιτέλους μπορώ να βάλω νέα ανάρτηση. Μην καθυστερήσεις άλλη φορά!!! (χα,χα,χα)
Καλό μεσημέρι!

Skouliki είπε...

οουουουο αυτογραφο παρακαλω μπορω να εχω ?

Ra Ma είπε...

@skouliki, είπα και εγώ, θα αλλάξω ανάρτηση χωρίς εσένα!
Λοιπόν, που να υπογράψω? ;)
Καλό βράδυ!!!