24/5/08

Άστο...

Η So_Far μας κάλεσε να γράψουμε μια έκφραση, ένα στίχο. Μας λέει για αυτό το παιχνίδι: «Είναι ένας στίχος, από αυτούς τους στίχους που τους ονομάζω "στίχος καπάκι" με τους οποίους καταλαβαίνεις ότι πρέπει να κλείσεις μια υπόθεση που δεν "τραβάει", όπως-όπως». Άστο So_Far …κατάλαβα!

"Άστο", μια μικρή λέξη που προέρχεται από το άφησέ το. Mπορείς να την χρησιμοποιήσεις σε πολλές περιπτώσεις, ακόμα και για να τελειώσεις "μαχαίρι" μια θυελλώδη συζήτηση!

Την χρησιμοποιούμε για να σταματήσουμε να κρατάμε κάτι, «άστο να πέσει κάτω». Ακόμα και όταν κρατάμε κάποιον ή κάτι χωρίς τη θέλησή του, «άστο να φύγει ελεύθερο». Ακόμα στο φαγητό και γενικότερα στις καταναλωτικές μας συνήθειες, «άστο κρέας και φάε τις πατάτες».

Την χρησιμοποιούμε όταν αφήνουμε κάτι στην ίδια θέση ή όταν δεν αλλάζουμε μια κατάσταση, «άστο εκεί που είναι» ή «άστο στην ησυχία του». Καμμιά φορά δηλώνουμε και λίγη αδιαφορία, «άστο όπως είναι και κάνε αυτό που εσύ νομίζεις σωστό».

Αρκετές φορές σημαίνει να μην κάνουμε τίποτα, «άστο να δούμε τι θα γίνει και μετά αποφασίζουμε» ή άλλες φορές διακόπτουμε μια ενέργεια για να ασχοληθούμε με κάποια άλλη, «άστο αυτό που παίζεις και ξεκίνα το διάβασμα». Σε άλλη περίπτωση, εμποδίζει ή όχι κάποια άλλη ενέργεια, «άστο, μη μιλάς» ή «άστο να μπει μέσα στο σπίτι».

Την χρησιμοποιούμε όταν τοποθετούμε κάτι οπουδήποτε ή για να το παραλάβει κάποιος άλλος, «άστο εδώ, θα το πάρει ο φύλακας», ακόμα και όταν δείχνουμε εμπιστοσύνη, «άστο στη γειτόνισσα το παιδί». Την χρησιμοποιούμε όταν δίνουμε προθεσμία, «άστο να το σκεφτώ και θα σου απαντήσω» ή σαν διαπίστωση, «άστο, δεν καταλαβαίνεις»

Την χρησιμοποιούμε για να αντιληφθεί ο συνομιλητής μας με έμμεσο τρόπο κάτι, «άστο να καταλάβει ότι θα τον βοηθήσουμε» ή να του αναθέσουμε κάτι άλλο, «άστο στη κρίση σου, σε εμπιστεύομαι».

Εγώ τη χρησιμοποίησα για να δηλώσω απόρριψη. Ήταν η κατάσταση τέτοια, που γύρισα τη πλάτη και συνέχισα το δρόμο μου. Διέγραψα έναν άνθρωπο, με ένα κουρασμένο, τελειωμένο, τραβηγμένο και αργό «άαστο». Την επόμενη στιγμή το μετάνιωσα. Δεν άξιζε να το πω αυτό σε έναν άνθρωπο που ούτε καν γνώριζα! Αν και το συμβάν αυτό συνέβη πριν 10 χρόνια και διήρκησε μόνο μερικά δευτερόλεπτα, με σημάδεψε τόσο που δεν πρόκειται να το ξεχάσω.

Άσε που μετά σκέφτηκα τον Zορμπά τότε που ξεφύσησε και είπε:

«Όποιος μπορεί να σμίξει με μια γυναίκα και δε σμίγει κάνει μεγάλο κρίμα. Να σε φωνάξει μωρέ μια γυναίκα στο στρώμα της και να μην πας χάθηκε η ψυχή σου! Η γυναίκα αυτή θα αναστενάξει στη μεγάλη κρίση του θεού κι ο στεναγμός αυτός της γυναίκας θα σε γκρεμίσει όποιος και να είσαι όσα καλά κι αν έχεις καμωμένα στην Κόλαση.
- Αν υπάρχει Κόλαση θα πάω στην Κόλαση κι αυτό θα είναι η αιτία. Όχι γιατί έκλεψα σκότωσα μοίχεψα. Όχι Όχι! Αυτά δεν είναι τίποτα. Ο θεός τα σχωρνάει. Μα θα πάω στην Κόλαση γιατί τη νύχτα εκείνη μια γυναίκα με περίμενε στο στρώμα της και εγώ δεν πήγα»


Προειδοποίηση:
Δεν έχω ιδέα αν η παραπάνω ανάλυση για το «άστο» είναι σωστή, οπότε συγχωρήστε με!

Σας παραθέτω μερικά "άστο" έτσι όπως γράφηκαν κατά καιρούς από χρήστες του διαδικτύου και ανασύρθηκαν από το Google, και δεν ξέρετε, μπορεί να είναι και δικές σας εκφράσεις:

- Άστο θα διαλέξω την κουρτίνα 3
- αστο καλυτερα μην το ταλαιπωρεις ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ
- Καλά άστο
- άστο στην άκρη
- άστο να φύγει
- άστο σε μένα
- Άστο να πέσει
- άστο μωρέ.
- άστο ήσυχο
- Άστο είναι καλύτερα έτσι
- άστο ας έχει ο θεός
- άστο στην άκρη δεν ενοχλεί
- Άστο! Άστο, να πάει, άστο! Άστο, πονάει, άστο!
- Άστο για καμιά άλλη φορά
- άστο μην το πιέζεις θα βγει απο μόνο του
- άστο να ξεσπάσει, βγάλτο από μέσα
- άστο ρε το ποιηματάκι να το φχαριστηθούμε
- οπότε άστο!
- Ελα, αστο αυτό τώρα
- Έχεις ξεφύγει φίλε… άστο
- Αστο καλο μου, αφου δεν σου βγαινει. Αστο να παει στο διαλο
- Άστο να αποδείξει ότι ξέρει να κάνει τη δουλειά του
- Άστο να πάει ... Άστο, να πάει άστο! Άστο πονάει άστο! Ήρθες και θέλεις να το συζητήσουμε,
- Το στοιχείο που τεκμηριώνει τη δολοφονία είναι και η προσωπική μαρτυρία ξέρεις. Άστο το θέμα
- Αυτό, άστο να το ξέρω εγώ καλύτερα μωρή π******”
- Άστο σε παρακαλώ, μην γεμίσουμε το thread με άχρηστα μηνύματα
- ε..... άστο... ειλικρινά την αντιπαθώ αυτήν την εταιρεία
- Άστο σε ‘μένα
- Άστο πάει πέρασε …….έφυγε μαζι με την νυχτα ,πρέπει να κατέβω τώρα με περιμένει η ανυπόμονη γυναίκα σου κάτω
- Άστο βρε Μαριούλη μου, αφού δεν σου βγαίνει
- Άστο να αναπτυχθεί κι άλλο, αέρα, χώρο, δοκιμές θέλει
- Αστο το αλλο ρε φιλε..δεν σε βγαζει πουθενα ..ουτε σου λυνει κανενα προβλημα..
- Εάν δεν είσαι ΕΛΛΗΝΙΔΑ...άστο κορίτσι μου ,αυτά είναι ψιλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ,που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να τα φτάσετε
- Άστο το κεφάλαιο να παράγει Iason, έχει ξεφύγει από τα εθνικά όρια
- Άστο και θα ρωτήσω το πρωί τη μαμά
- άστο καλύτερα....άστο.. δεν με καταλαβαίνεις
- καλά για Αθήνα δεν το συζητώ άστο
- Άστο προς το παρόν, θα έρθει η καλύτερη ώρα
- Ε, τότε άστο να μένει! Απ'ό,τι κατάλαβες έχουμε και σοβαρότερα πράγματα ν'ασχοληθούμε!
- αν αποφασίσει ο οδηγός να πατήσει φρένο αφού έχει πάρει παραμάζωμα ΄τον πεζό ο οποίος του πετάχτηκε....άστο.....το πατήσει δεν το πατήσει το ίδιο είναι ...
- Άμα όντως τα φοράει όλα αυτά τότε άστο δεν έχεις ελπίδα
- Άστο το ρημάδι το μωρό να φάει όσο θέλει και αν δε θέλει άλλο δε χάλασε και ο κόσμος
- άστο πάνω μου και θα δεις πόσο θα με ερωτευτείς
- αν είναι να κάνεις κάτι κάντο σωστά.. αλλιώς άστο.. μην το κάνεις ...
- Δεν βρίσκω καλό τίτλο... άστο έτσι
- εντάξει...όμως...άστο τώρα....άστο ντε...
- Άστο, λοιπόν, αγοράκι μου, να πάει. Μην το παιδεύεις.
- αστο ....μην πετας κοτσανα τουλαχιστον
- άστο μην ασχολείσαι μαζί του
- Άστο σε αυτούς που το έχουν σπουδάσει
- αστο καύμένο..... ακόμα μικρό είναι
- όχι όχι άστο να δούμε τι δείχνουν
- άστο το κορίτσι, νέα είναι, ελεύθερη
- Όταν το μικρό παιδί ζητήσει αγάπη άστο να πνιγεί στα ικετευτικά του δάκρυα ...
- αστο για αργοτερα ,να μεγαλωσει λιγο και το μωρο και βλεπεις..
- άστο είναι μεγάλη και πονεμένη ιστορία
- Αστο φιλε μου, δεν ειχες πιασει το πνευμα των ποστ
- Αστο ρε φιλε αμα σε χαλαει, αστο να παει στο διαολο το ρημαδι...
- Αστο αυτό είναι δύσκολη λέξη
- .... άστο μέλλον να ρθει μόνο του είμαστε μικροί ουρανοί ...

Ξεχώρησα τα παρακάτω:

- Άστο δε συνενοούμαστε
- άστο να περάσει το γαμημένο
- Η πρόταση "Αστο" ή "Καλά ότι πείς" δεν είναι ότι καλύτερο για να κλείσετε μιά συζήτηση μετά απο ένα καυγά.

Εννοείται ότι όποιος θέλει μπορεί να συμμετάσχει ελεύθερα.

Συνοδεία Μουσικής: Επιλoγή από το POSTCAST η αντίστοιχη ανάρτηση, με τους Air να ερμηνεύουν το Playground Love από την ταινία The Virgin Suicides της Sofia Coppola, καλή ακρόαση!

52 σχόλια:

Dr_MAD είπε...

Θα συμφωνήσω με Γιάννη Πάριο...

Άστο... άστο να πάει, άστο
Άστο... πονάει, άστο!

Επίσης η μονογραφή του αστοδιάολο!
[άσχετο, αλλά πάντα επίκαιρο]

νατασσΆκι είπε...

Και μόνο για την αναφορά στο Ζορμπά, θα συμφωνούσα μαζί σου ό,τι κι αν έγραφες!
(Και για την παραδοχή, ότι μετανιώνω για ότι ΔΕΝ έκανα)

:):):):)

Φιλιά, καλό Σαββατοκύριακο

Roadartist είπε...

Α, θα συμφωνήσω με το Νατασσάκι εφόσον έγραψες κάτι απο Καζαντζάκη μαζί σου! Είναι απο τους πιο αγαπημένους μου συγγραφείς, πολύ σοφός!!
Και ο Πάριος όμως του mad, κολλάει απόλυτα!
χαχα καλό σαββατόβραδο! :)

KitsosMitsos είπε...

Το ασταδιάλα χρησιμοποιώ συχνά αλλά δεν έχει σχέση με το άστο.
Καλή η ανάλυσή σου πάντως. Και είναι κάτι που δε θυμάμαι να το'χω ξαναδεί γραμμένο.
Να ρωτήσω μόνο: η φωτογραφία της Λολίτας τι κάνει εκεί δεξιά; Απλή απορία!
Την καλησπέρα μου.

faraona είπε...

Θυμιο
το αφηνω καλυτερα γιατι νυσταξα.
Τωρα εσυ θα μου πεις αααστο δεν πειραζει!Κι επειδη ξερω οτι θα μου το πεις συνεχιζω.
Λοιπον πολυ ωραιο το ποστ σου ,οπως παντα δηλαδη και το απολαυσα!

πολλα φιλια

δεσποιναριον είπε...

Μπραβο, κι εγω στο Ζορμπα κολλησα, μη το παλευεις! Φιλακιαααααα!

δεσποιναριον είπε...

Πι Ες. Καλα αυτος ο Μαντ πως τα προλαβαινει ολα; Ολα τα διαβαζει ολα τα απανταει! Πφ!

So_Far είπε...

Η 8η που επικοινώνησε με το studio έμεινε άφωνη με την εξαιρετική ανάλυση και με παράθεση του Καζαντζάκη μάλιστα ... να εξηγεί τη δική σου στάση..
το "στίχο-καπάκι" τελικά μερικοί τον λέμε και την επόμενη στιγμή μετανιώνουμε.. αλλά αν δεν γίνεται αλλιώς , αν προσμετράς και άλλα .. οι επιλογές είναι περιορισμένες..

ΥΓ Όσες φορές έχω πει 'Αστο' το συνοδεύω και με ένα 'να πάει στο διαόλο ' και ξανά 'άστο' ...
Καλημέρα Radio Marconi, διάβασα το μαίηλ σου και η απάντηση είναι θετική αλλά θα σου γράψω εκτενέστερα
μόλις βρω χρόνο
*
Ευχαριστώ για την ανταπόκριση στην πρόσκληση

ZouZouna είπε...

Αφήνεις τα δίσπεπτα, να περάσεις για την συνέχεια? Ευχαριστώ πάντως που ήσουν εκεί στην επέτειό μου.
φιλιά

Maria Tzirita είπε...

Καλημέρα Πειρατή! Η ανάρτησή σου ταιριάζει τέλεια με το λόγο της επίσκεψής μου. Ήρθα να σου πω, σε σένα και σε όλους τους φίλους σου εδώ, ότι ΣΗΜΕΡΑ είναι η μέρα που δεν πρέπει να πούμε "Άστο να πάει". Η μέρα που πρέπει να ενώσουμε τις φωνές μας και την αγανάκτησή μας και με αφορμή τον ένα χρόνο από τον άδικο χαμό της Αμαλίας, να κάνουμε επιτέλους ΚΑΤΙ για να πατάξουμε τη διαφθορά.
Περάστε από το ιστολόγιό μου, παρακαλώ όλους σας - δε θέλω σχόλια, δεν είναι το ζητούμενο. Όποιος έχει μπλογκ ας προωθήσει αυτά τα δυο μηνύματα.
Ας μην πει "άστο τώρα, που να τρέχεις..."...
ΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ. ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ

Ra Ma είπε...

@MAD, ποιά σε έχει πληγώσει αγόρι μου, που δεν έχεις αφήσει blogger θηλυκό για blogger!!!! χα,χα,χα.
Τα επίκαιρα είναι τα καλύτερα!
Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

@νατασσάκι, ο Αλέξης όπως και να το έθεσε το θέμα , δεν μπορείς να τον αμφισβητήσεις!!! :))
Καλό είναι οι άσχημες επιλογές που κάνουμε στη ζωή μας να μας γίνονται μάθημα (λέω εγώ τώρα...)
Φιλιά και καλημέρα!

Ra Ma είπε...

@Road, αν και δεν είμαι τόσο ...προοδευτικών απόψεων δεν μπορώ να διαφωνήσω μα τον Καζαντζάκη!
Ο MAD είναι του ...ποιοτικού τραγουδιού, οπότε ο Πάριος κολλάει...
Τα φιλιά μου, καλημέρα.

Ra Ma είπε...

@KitsMits, δεν υπάρχει η λέξη στο λεξικό, ίσως στου Μπαμπινιώτη για αυτό μην δίνεις σημασία στην ανάλυση που πιθανώς να είναι σωστή.
Η λολίτα ήταν για την ...ακροαματικότητα!!! Ρε συ, είναι Kirsten Dunst από την ταινία The Virgin Suicides, την έβαλα γιατί έχει μια μικρή σχέση με την απόπριψη που σας έλεγα!!!!
Καλημέρα!

Ra Ma είπε...

@faraona, νωρίς για ύπνο βλέπω! Αν δεν φύγουν γρήγορα οι φεγγαρόπετρες θα σου γράψω τι μου λένε!
Πολλά φιλιά.

Ra Ma είπε...

@δεσποιναριον, τον MAD τον συναντάω και σε άλλα μέρη. Αυτός είναι πολυπρόσωπος. Να δεις αναλύσεις, απόψεις, αφού λέω δεν μπορεί να είναι ο ίδιος ο άνθρωπος!!! Πως προλαβαίνει ...δεν μπορώ να το καταλάβω...
Έβαλα Ζορμά για να ...στηρίξω το κείμενο γιατί από μόνο του θα ήταν βαρετό χα,χα,χα.
Με τη So_Far είδες διαπλεκόμενα από κάτω?????
Φιλιά, καλημέρα και μάλλον για μινι καύσωνα μιλάνε εδώ από αύριο!

betty είπε...

Marconaki, εμένα οι ξανθούλες κοπελίτσες στις φωτό, μου φαίνεται σα να είναι μια υπενθύμιση της συνείδησης¨σου:" αστο...το κοριτσάκι...άστο...πού πας να μπλέξεις γέρος άνθρωπος!!!!!!!!!"
Αληθινά πολύ ελαφρύ το ποστ αυτό, αλλά όχι για εκείνον που το έγραψε...κάνω λάθος;!(εννοώ σε σχέση με το παρελθόν που ανέφερες)

Ra Ma είπε...

@So_Far, όπως είπα ο Ζορμπάς και η Kirsten ήταν για να ανεβάσω θεαματικότητα .... Είμαι περίεργος να μάθω τι κατάλαβες, αν και όλο κάποια σχέση θα υπάρχει...
Εντάξει και για την απάντηση (θα αρχίσω και εγώ τα συνομωτικά τώρα!) κρατιέμαι να μη το μαρτυρήσω στο δεσποινάριον! Αν δεν βρεις χρόνο, άστο, μη τρελλαίνεσαι! χα,χα,χα.
Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

@Ζουζουνα, έχω μείνει ...άφωνος με την περιποίηση που θα μας κάνεις. Θα ετοιμάσω τις βαλίτσες μου για το βραδάκι!
Φιλιά.

Ra Ma είπε...

@Maria T, είδες αντίθεση ε? Σωστά, ένας χρόνος πέρασε από το θάνατο της Αμαλίας και μάλλον δεν έχει γίνει τίποτα, δεν έχει αλλάξει τίποτα. Και βέβαια Θα επισκεφτώ τον Αριστόδημο (http://aristodimos.pblogs.gr/2008/05/efyge-nwris-kai-toso-adika-ex-aitias-soy-giatre-moy.html).

Καλημέρα,τελικά το "άστο" λειτουργεί και ως φρένο!

Ra Ma είπε...

@Bettoula, κάτι τέτοια σκέφτομαι και τρελλαίνομαι!
Για να το θυμάμαι σημαίνει ότι με επηρέασε πάρα πολύ! Όταν μπήκα στο σπίτι, ήταν τόσο έντονο το όλο σκηνηκό που έτρεμα για αρκετή ώρα...
Καλημέρα!

Σπύρος είπε...

Αστο..Αστο να παει αστο....

Αυτα τα κειμενα σου ειναι σκηνοθεσιες ρε παιδι μου τσ τσ τσ τσ ....το χεις το σεναριο πως να το κανουμε

Kaveiros είπε...

Μια χαρα αναλυση εκαμες!:)

Ra Ma είπε...

@Loc, ...στο Σπυράκο, μια χαρά είσαι στο νησί!
Καλό βράδυ!

Ra Ma είπε...

@Kaveiros, αφού συμφώνησες περί ανάλυσης μπορώ να είμαι πιο ήσυχος τώρα!
Καλό βράδυ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Αστο, ρε παιδί μου....ζαλίστηκα λέμε....
΄Ασε που νυστάζω κιόλας
΄Αστα... σου ετοιμάζω κατιτίς....
΄Ασε με τώρα...δε θα ξυπνάω το πρωί...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diva είπε...

Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ τη λέξη αλλά την έχω εισπράξει ως απόρριψη και καταλαβαίνω απόλυτα την ανάλυση σας.
Εξαιρετικό ποστ αγαπητέ..
Καλημέρα

Ra Ma είπε...

@Γλαρένια, πάνω απ' όλα η ...ξεκούραση!!!
Τι ετοιμάζεις πάλι, να ανησυχώ? είμαι και περίεργος....
Καλημέρα και ακλή εβδομάδα!!!

Ra Ma είπε...

@diVa, σου έκαναν τέτοιο πράγμα? δεν μπορώ να το πιστέψω!!!
...Άστο, μην ανησυχείς, θα πάει κατ' ευθείαν κόλαση, στο υπογράφω!!!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

Skouliki είπε...

αστο διαολο δεντα ηξερα ολα αυτα

La Gigi είπε...

ωωωχχχ άστο..τώρα είμαι παλι πίσω και βρεχει...
και το πρωι ημουν στους 30 και ψηνομουν αργα αργα αλλα το ευχαριστιομουν!

υγ.: εχω να σου πω ιστοριες απιστευτες!

Penthesila είπε...

Αστα λα βιστα (οχι των windows)και αστα και χεστα τρεχωω Ραδιουλη και δε φτανω καλημερες μου λειπετε ολοι
(ειδες φαγωθηκες που κανα τρεις αναρτησεις τη μερα τωρα ουτε νερο προλαβαινω να πιω...)Φιλουρες στη σαγραδα φαμιλια

Ra Ma είπε...

@skouliki, είδες τι μαθαίνεις τελικά? χο,χο,χο
Καλημέρα

Ra Ma είπε...

@melissoula, οι ιστορίες σου είναι απίστευτες....
Καλή προσαρμογή...

Ra Ma είπε...

@Penthesila, χα,χα, φαγώθηκα ε!!! Ψυχραιμία! άκου σαγράδα φαμίλια! (θα ανοίξω λεξικό μου φαίνεται!)
Ευχαριστώ και ανταποδίδω...
Καλημέρα και καλή δουλειά!!!!

Penthesila είπε...

ειμαστε και γλωσσομαθεις αμ πως!χαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχχχαααααα τρομαρα μας!( για μενα λεω κοντευω να ξεχασω τα ελληνικα μ αυτη τη δουλεια)

Ανώνυμος είπε...

καλημερα!!!εχω μεινει αφωνη με το ποσες προτασεις εφτιαξες με το 'αστο'...
εμενα μου ηρθε τωρα μολις ενας παραλλαγμενος στιχος...'αστο το μαλλακι σου ανακατωμενοοοο!!!'
υπεροχο το τραγουδι : ))

Maria Tzirita είπε...

Αστον τρελό στην τρέλα του...
Καλημέρα πειρατή, με χαρούμεη διάθεση σήμερα!

anamella είπε...

Άστα κομμάτια !!!!!!

Το λέω συνέχεια
Δεν βλέπω να το έχεις αναφέρει !!!
Καλησπέρα

δεσποιναριον είπε...

Το Αστα Βραστα το ειπε κανενας; Καλημερουδια σου!

Ra Ma είπε...

@Penthesila, εγώ πάντως θα το ανοίξω το λεξικό!
Φιλιά.

Ra Ma είπε...

@una mama καλοκαιρινή!, καλέ από το google αναζήτηση τα έκανα....
Το τραγούδι είναι λίγο μελαγχωλικό, αλλά μου αρέσει!!!
Σε εντυπωσίασα ε? Φιλιά :)))

Ra Ma είπε...

@Maria T, τελικά η χαρά και η λύπη είναι αδέρφια, συν-υπάρχουν, πρέπει να γίνεται ταυτόχρονη διαχείριση ...έτσι είναι η ζωή.
Τα φιλιά μου!

Ra Ma είπε...

@anamella, αααα το δικό σου είναι πληθυντικός! Πλάκα κάνω.
Καλό απόγευμα!!!

Ra Ma είπε...

@δεσποιναριον, άστα να πάνε! πρέπει να κάνω νέα ανάρτηση και δεν έχω κάνει φορολογική δήλωση! Τι να πρωτοπιάσω????
Φιλιά!!!

Ανώνυμος είπε...

Όταν ο Αλογοσκούφης σου στείλει το εκκαθαριστικό με πρόστιμο γιατί δεν υπέβαλλες έγκαιρα τη φορολογική σου δήλωση, θα του απαντήσεις: Άστα να πάνε... έπρεπε να κάνω ανάρτηση στο blog μου και γιαυτό ήμουν εκπρόθεσμος!

Ra Ma είπε...

@χα,χα,χα,χα,χα,χα,αααααααχχχχχ, Πειραματικέ θα με πεθάνεις!!!!
Μόλις τέλειωσαν (ή νομίζω?) οι δουλειές της ημέρας. Έλεγα να ασχοληθώ με ανάρτηση αλλά κλείνουν τα μάτια μου. Όσο για τη φορολογική δήλωση, άστο μωρέ τώραααα, που να τρέχεις... Κλασικός Ελλην, έχω μερικές μέρες ακόμα!
Καλό βράδυ!

La Gigi είπε...

Σύντροφε μπλογκερ, επιασε μια βρόχα τωρα άλλο πράγμα και το πηγαινε καλα ρε γμτ...
ε ήρθα να πω τον πονο μου, αντε και καλο ΣΚ

La Gigi είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Marina είπε...

Ασ' τη βάρκα στο κύμα όπου θέλει να τρέχει,
ας ορίζει τ' αγέρι, τιμόνι-πανί,
τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί,
η ζωή μια δροσιά είναι, ένα κύμα, ας το φέρει
όπου θέλει τ' αγέρι, όπου ξέρει τ' αγέρι.
Ας αλλάζουν λιβάδια με βράχους και δάση,
γύρω ας φεύγουν πού πύργοι, πού καλύβας καπνός,
είτ' ειδύλλιο γελούμενο απλώνετ' η πλάση,
είτ' αντάρτες και μπόρες σου κρεμά ο ουρανός,
μη θαρρείς το πανί σου μπορείς να βαστάξεις,
όπου θέλει το κύμα μαζί του θ' αράξεις.
Τι γυρεύεις, τι θέλεις μη κι εσύ το γνωρίζεις;
Έχεις πιάσει ποτέ σου το τι κυνηγάς;
Μη 'που σπέρνεις καλό το κακό δε θερίζεις;
Δε σκοντάβεις σε ρώτημα σ' ότι ρωτάς;
Ότι σ' έχει μαγέψει κι ότι σου 'χει γελάσει,
το 'χεις μόνος κερδίσει, μοναχός ετοιμάσει;

'Ασε τότε το κύμα όπου θέλει να σπάζει,
ασ' τις ζάλες να σέρνουν τυφλά τη καρδιά
κι αν τριγύρω βογγά κι αν ψηλά συννεφιάζει,
κάπου ο ήλιος σε κάποιο γιαλό θα γελά
κι αν πικρό τη ψυχή σου το δάκρυ τη ραίνει
πάντα κάπου κρυφή, μια χαρά τη προσμένει
Κ. Χατζόπουλος

Ra Ma είπε...

@melissoula, πάλι σε λάθος post πήγες να κάνεις σχόλιο!!!!

Ra Ma είπε...

@Marina, ευχαριστώ πολύ για τη βραδυνή βόλτα με τη βαρκούλα. Μου άρεσε πολύ!!!

Καλό ξημέρωμα!