18/10/07

Χάρισα το αυτοκίνητό μου σε έναν Άγγελο

Το seat-άκι μου είχα να το μετακινήσω από το Πάσχα. Τα τελευταία 4 χρόνια έκανε καθημερινά 8 μόνο χιλιόμετρα την ημέρα, υπήρχε το καινούργιο, το οικογενειακό, οπότε αποφάσισα να το δώσω για ανακύκλωση. Δεν πρόλαβα να το κάνω λόγω των διακοπών μας και πριν λίγο καιρό έπεσε η ιδέα να το χαρίσω σε κάποιον που το έχει ανάγκη.

Έτσι βρέθηκε ο Άγγελος! Βιοπαλαιστής των 750 Ευρώ και δεύτερη δουλειά το Σάββατο, με γυναίκα, ένα γιο στην εφηβεία και μια γιαγιά να φιλοξενεί στο σπίτι του. Δεν είχε την δυνατότητα να αγοράσει καινούργιο και όταν το είδε για πρώτη φορά αν και ήταν βρώμικο κάτω από ένα δέντρο και τα τζάμια του μαύρα από την σκόνη και τα περιττώματα των πουλιών, το πρόσωπό του έγινε ένα χαμόγελο. Έλαμψε, και άρχισε να κάνει σχέδια. Θα το πλύνω και θα βάψω, έχω ένα φίλο ηλεκτρολόγο που... χείμαρρος τα λόγια του. Ο γιος του είπε να βάλουν πίσω μια μεγάλη ασημένια εξάτμιση...

Την επόμενη φορά που ήρθε, μου έφερε ένα κεφάλι κρητικό τυρί για να με ευχαριστήσει. Τον εξουσιοδότησα να αναλάβει τα γραφειοκρατικά και χθες το απόγευμα ήρθε και το πήρε. Φορούσε μάλλον τα καλύτερά του ρούχα για να παραλάβει το πιο βρομερό αυτοκίνητο της Αθήνας.

«Θα έρθω να σου το δείξω όταν θα είναι έτοιμο» μου είπε με ένα χαμόγελο που έβγαινε από την καρδιά του και με έκδηλη την προσμονή του να το πάρει και να το πάει στο σπίτι του, στην οικογένειά του.

Δεν το μετάνιωσα. Χάρηκα και συγκινήθηκα πολύ όταν είδα έναν Άγγελο να λαμποκοπά οδηγώντας το παλιό μου αυτοκίνητο, κορνάροντας και κουνώντας το χέρι του φεύγοντας.

Αυτό που θέλω να πω είναι πως, αν μπορείς να δώσεις χαρά σε κάποιον , δώστην, δεν κοστίζει. Αλήθεια, πως τα σκουπίδια κάποιων ανθρώπων μπορούν να είναι τα μακρινά όνειρα για κάποιους άλλους?

(Ένα δάκρυ εδώ και ώρα έχει σκαλώσει στην άκρη του ματιού μου...)

-----------------------------
Ευτυχώς που έβρεξε και πλύθηκε λιγάκι.

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Kai emena exei skalwsei ena dakry sthn akrh toy matioy moy giati protimhses na dwseis thn antika se enan aggelo kai oxi se emena. Re bird, giati dhladh? Ti kalytero eixe auto to agori apo emena? Kai klaps kai oust.
Epishw best part of the whole "am too sensitive keimeno" ...Φορούσε μάλλον τα καλύτερά του ρούχα για να παραλάβει το πιο βρομερό αυτοκίνητο της Αθήνας... faking hey man, sometimes u do rok! xxx

betty είπε...

θύμιο, αν και είναι κακό να σου λέμε πολλά κολακευτικά, ε, θα πω άλλο ένα...είσαι το διαμάντι του διαδικτύου μέχρι τώρα διαπιστωμένο από τα ποστ. Σ'ευχαριστούμε πραγματικά και χωρίς υπερβολές!

Ra Ma είπε...

Με την "apo katw" τα είπαμε κάνοντας τσιγάρο. Επειδή το χαρακτήρισες «εγωκεντρικό» το κείμενο, θέλω να πω ότι δεν είχα τέτοια πρόθεση. Απλά ήμουν έτοιμος να το πετάξω και μετά το πήρε ένας άνθρωπος που θα το χαρεί. Στο τέλος κατάλαβα πόσο αυτό με είχε αναστατώσει και ήθελα να σας το μοιραστώ με τους φίλους μου.

Betty, είσαι υπερβολική... θα μας αρχίσουν το δούλεμα! Αν κατάφερα να σας μεταφέρω τα συναισθήματά μου ...ήταν καλό, μόνο αυτό ήταν η πρόθεσή μου. Σίγουρα ήταν και ο συγκεκριμένος άνθρωπος και η προσωπικότητά του που με άγγιξε. Άλλωστε υπάρχει και ...ηθικό δίδαγμα στην ιστορία.

Χαίρομαι βρε που σας άρεσε!!!

Ra Ma είπε...

Αμ το "Άγγελος"!, από σημειολογικής άποψης φαίνεται ότι το σύμπαν συνωμότησε για να υπάρξει αυτή η εξέλιξη!!!

Ανώνυμος είπε...

Θύμιο
αυτό περίπου σκεφτόμουν κι εγώ, διαβάζοντας ενα ποστ,του lockheart, για τη φτώχεια πριν λίγο...αυτό που εμείς χαρακτηρίζουμε σκουπίδι είναι πολύτιμο για κάποιον άλλο...
δε θέλει και πολύ για να κάνεις καποιον ευτυχισμενο...και το σπουδαιότερο το εισπράτεις στο διπλάσιο :)

Skouliki είπε...

τυχερος που πηρε το θεικο 4τροχο .. κριμα ..και θα πηγαινε με το μαλλι μου ..αν το ηξερα νωριτερα ..φτου..φλιτ

Ra Ma είπε...

Μην στεναχωριέσαι! Έχασες βέβαια την ευκαιρία να κάνεις καινούργιους φίλους, τα ...μυγάκια!

prasino liker είπε...

Yπεροχο αυτο που εκανες.
Εδωσες απιστευτη χαρα σε μια οικογενεια.

Ra Ma είπε...

Υπέροχο είναι αυτό που ένοιωσα όταν του το έδωσα! Φαντάσου ότι στην αρχή ήμουν αρνητικός, δεν ήθελα να ...χάσω το χρόνο μου με τα γραφειοκραφικά! Πως έρχονται τα πράγματα...

Σπύρος είπε...

ΜΠΡΑΒΟ !!! ΕΥΓΕ!!! Τα θερμά μου συγχαρητήρια, είναι ο ΟΡΓΑΣΜΟΣ ευτυχίας και ΑΓΑΠΗΣ μέσο ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ. Μπράβο σου και πάλι …μακαρι όλοι να κάναμε τέτοιες κινήσεις

Ra Ma είπε...

Γειά σου βρε Σπύρο, με έστειλες! Με κάτι τέτοια που γράφετε με κάνετε να νοιώθω άβολα και δεν ήταν αυτός ο σκοπός!
Το σίγουρο είναι ότι μια μικρή προσπάθεια, φέρνει αποτέλεσμα και όπως είπε και η cook, σου επιστρέφεται στο διπλάσιο.
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

kwstask είπε...

Καλησπερα Θυμιο.Ειναι η πρωτη φορα που μπαινω στο μπλογκ σου.Μπραβο σου για αυτο που εκανες.Να ξερεις κατι:Αυτος ο ανθρωπος τωρα θα σε βλεπει σαν ευεργετη του και θα πινει νερο στ'ονομα σου!Τον εκανες χαρουμενο!Τωρα θα μπορει να παρει την οικογενεια του και να τους παει βολτα στην παραλια π.χ!Μπραβο και παλι μπραβο!

Skouliki είπε...

οχι ρε τα μυγακια εφυγαν ...ωδη και σπαραγμος ρε φιλε..

τα κατσαριδια που ειναι ?

Ra Ma είπε...

@kwstask: έτσι το έχω καταλάβει με τις βόλτες και την οικογένεια, σχεδόν μου το είπε! Σε ευχαριστώ.

@skouliki: Έχεις δίκαιο, τα μυγάκια ...πουλόπουλος. Μην ανησυχής όμως, 5 χρόνια απλησιάς η πανίδα έχει τερατουργήσει. Κατσαρίδες όχι, αλλά όλο και κάποιο ...φιλαράκο θα βρεις!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εμένα τώρα....που δεν είναι μόνο ένα το δάκρυ; Τί θα μου πείτε; Φταίει ο μισός αιώνας που συμπληρώνω τον άλλο μήνα;
:-(
Είσαι όμως μεγάλη ψυχή. Το δάκρυ σου είναι η αποζημίωσή σου.
Σ' ευχαριστώ για την τόσο γλαφυρή περιγραφή.
΄Ενιωσα πως ο ΄Αγγελος ήμουν εγώ...
ΕΥΓΕ ΣΟΥ! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ra Ma είπε...

Γλαρένια, για να είμαι ειλικρινής δεν ήταν μόνο ένα δάκρυ! Χείμαρρος, αλλά ποιος θα με πίστευε..

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.

(Μάλλον πρέπει να σταματήσω τα συγκινησιακά και να γράψω καμιά ιστορία με τον ήρωα του παράλληλου σύμπαντος μου φαίνεται)

Unknown είπε...

ω! δεν ήξερα πως οι άγγελοι χρησιμοποιούν αμάξια για να κυκλοφορούν.. ξεπεσμός. [:P]
αλλά καλή κίνηση!
+ wraio post :)

Ra Ma είπε...

Έχεις δίκαιο, οι ...έκπτωτοι άγγελοι κυκλοφορούν με αυτοκίνητα!

Ευχαριστώ.

KitsosMitsos είπε...

Ωραίος! Πραγματικά και αληθινά. Τίποτε άλλο.

Roadartist είπε...

Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι δηλαδή που προσφέρουν στον διπλανό τους? Χαίρομαι που άρχισα το blogging γιατί ο καθένας σας εδώ, ανοίγει την καρδιά του.. και διαβάζω σκέψεις, πράξεις και συναισθήματα που πραγματικά δεν περίμενα να γίνονται :))))))

Ra Ma είπε...

@roadartist, ωραία δεν είναι? Νομίζω πως έχω εθιστεί και εγώ, ευτυχώς που η αλλαγή εργασίας μου επιτρέπει αυτή την πολυτέλεια. Θέλει και λίγο προσοχή όπως πάντα!

Καλημέρα.

zouzouna είπε...

Ψυχούλα......

Ra Ma είπε...

@zouzouna, το διάβασες τελικά ε?
Νάσαι καλά!!!