17/11/08

Επετειακό


Ανασκουμπωθείτε παιδιά, έχουμε δουλειά σήμερα...

56 σχόλια:

faraona είπε...

Ποιος τους θρεφει αυτους???

Ra Ma είπε...

Θρέφονται με "άνωθεν εντολές" που τώρα τελυταία είναι πολύ της μοδός!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Maria Tzirita είπε...

Παιδιά έτοιμα να θυσιάσουν τη ζωή τους για τα ιδανικά τους δε θα βρεις σήμερα...
Φασίστες όμως έτοιμους να μπαγλαρώσουν τον οποιονδήποτε και να βγάλουν τα απωθημένα τους, θα βρεις...
Αυτή είναι η διαφορά από το χθες στο σήμερα. Καλημέρα Πειρατή!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Η αντίθεση με το άγαλμα του Βενιζέλου είναι εκπληκτική!!!

Sophia Kollia είπε...

Καλημέρα,
που είναι όλοι οι συνδικαλιστές και οι προοδευτικοί στις οργανώσεις μέσα στις τράπεζες και στις υπηρεσίες τώρα που γδέρνουν τον κόσμο?
καλημέρα

Ra Ma είπε...

Maria έχεις απόλυτο δίκαιο. Με δυο προτάσεις περιέγραψες μια κοινωνική πραγματικότητα των τελευταίων χρόνων. Πολλά τα παραδείγματα.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Ra Ma είπε...

PAVLO τα όργανα μόνα τους δεν θα είχαν ενδιαφέρον!
Είναι ψηλά δίπλα στη Βουλή και εγώ χαμηλά, έξω από τη Μεγάλη Βρεταννία, την περασμένη εβδομάδα σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τις επιχειρήσεις που κλείνουν.

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Ra Ma είπε...

Προφανώς sofia ...γδέρνονται μεταξύ τους. Δυστυχώς δεν υπάρχει κοινή γραμμή στους συνδικαλιστές και τα συμφέροντα ...υπαρκτά!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

Unknown είπε...

Αλήθεια τα ΜΑΤ τι ακριβώς πρεσβεύουν; Ρητορικό ερώτημα φυσικά.
Στην Νέα Χούντα που ζούμε ο εσωτερικός αστυνομικός λειτουργεί καλύτερα από ποτέ.

Καλή εβδομάδα Marc!

Ανώνυμος είπε...

Ντροπή..

Καλησπέρα

NdN είπε...

Γεια σου Marconi,

Πραγματικά τρομερη η φωτογραφία που τράβηξες λόγω της αντίθεσης. Από τη μία τα ΜΑΤ και στο φοντο το άγαλμα του Βενιζέλου.

Ας ελπίσουμε ότι δενθα έχουμε και σήμερα παρατράγουδα, αλλά έχει γίνει πιο έθιμο και πό το σουβλισμα του οβελία.

Αυτό που είπε παραπάνω η Μαρία είναι πολύ σωστή κουβέντα...

BUTTERFLY είπε...

Με καλυψε η Μαρια! Καλησπερα Μαρκονι μου! Να ειμαστε καλα και να μην ξεχναμε!!!

Natalia είπε...

σαν σημερα, πριν 35 χρόνια?

καλό ειναι να θυμάται ο κόσμος και αυτη την επέτειο...

υγ διαφωνώ marc, αχρείαστο να είναι, αλλά σε ωρα αναγκης τα παιδιά πάλι θα είναι στην πρώτη γραμμη

Skouliki είπε...

σαν να τους βλεπω αγυαλιστους


15 μερες φυλακη εκαστοςςςςςςςςςςςς

Ra Ma είπε...

WOLFHEART έτσι όπως ...φιλοσοφικά θέτεις το θέμα, υπάρχει μια αλήθεια!

Εγώ προσωπικά βλέπω τα ΜΑΤ σαν ένα εργαλείο. Το θέμα είναι πως το χρησιμοποιείς.

Καλό βράδυ ...βροχερό!!!

Ra Ma είπε...

Mournblade μου έκανε κλικ, "τα ΜΑΤ υπό το βλέμμα του Βενιζέλου" που θα μπορούσε να είναι και η λεζάντα της φωτογραφίας.
Λόγω ημέρας και με μια διάθεση "πειράγματος" μου βγήκε πικρόχολο το σχόλιο. Εδώ που τα λέμε έχουμε ζήσει ηρωικές στιγμές με τα κατορθώματά τους!

Ευχαριστώ για τη βόλτα, καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

NdN περνώντας από τη Βουλή πριν λίγες μέρες, έτυχε να δω αυτή την εικόνα, "κάτι μου είπε" και την τράβηξα! Σήμερα είναι η επέτειος, έχουμε συνηθίσει στα έκτροπα, συνήθως χάνεται ο έλεγχος για αυτό και αυτός ο συνδυασμός με ένα διφορούμενο σχόλιο.

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

BUTTERFLY η Μαρία είπε μια μεγάλη αλήθεια. Κρυφάκουσε μια συζήτηση νέων και θα καταλάβεις από το θέμα και το επίπεδο. Και σαφώς δεν είναι όλοι οι νέοι έτσι!

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

Θυμάμαι Natalia αν και μικρός εκείνη την ημέρα.

Ο πατέρας μου ήταν εκεί έξω και αν κάποιος τραμπούκος δεν τον έπιανε από το γιακά, να τον φτύσει στο πρόσωπο, να τον προπηλακίσει, να χειροδικήσει πάνω του και να δημιουργήσει επεισόδιο θα ήταν μαζί με τα άλλα παιδιά.
Ακόμα θυμάμαι που κτυπούσαν τη πόρτα μας το βράδυ φοιτητές για να κοιμηθούν και να συνεχίσουν την επόμενη μέρα το ταξίδι για το σπίτι τους. Θυμάμαι και άλλα που με κάνουν να νοιώθω περηφάνεια για το πατέρα μου αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να τα αναφέρω.

Δεν έχω κάτι με τα παιδιά. Σήμερα το κέντρο ήταν γεμάτο κυριολεκτικά όπως το είπες, με τα "παιδιά". Μου έκανε εντύπωση η ηλικία τους, μου φάνηκαν πολύ νέα, αμούστακα για αυτό που πιθανόν θα έπρεπε να κληθούν να κάνουν. Έχω αρκετούς γνωστούς και ξέρω πως οι ίδιοι φοβούνται...

Αχρείαστοι να είναι, όπως λες, αλλά έχουμε δει πάρα πολλά παραδείγματα από ανεγκέφαλους που θεωρούν ότι λόγω θέσης μπορούν να κάνουν ότι θέλουν.

Όπως επίσης έχω ακούσει να συζητούν αναρχικοί τρόπους δράσης και διαφυγής και έχω ζήσει παλιότερα έξω από το Πολυτεχνείο, την οργάνωση και το μοίρασμα καδρονιών σε αναρχικούς από κυριλέ αυτοκίνητο!!!

Καλό βράδυ και ελπίζω οι κάμερες να είναι εκεί για να μας θυμίσουν τη θυσία και όχι να μας δείξουν τη βία.

δεσποιναριον είπε...

Η πιο καλη επαιτειακη αναρτηση. Τι να προσθεσω σε οσα λεει η φωτογραφια. Καλα εσυ εβγαζες φωτογραφια και κυκλοφορεις ακομα ελευθερος, κατι ειναι κι αυτο! Φιλια!

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα skouliiiiiiki τι καμπάνες είναι αυτές? Θα τους βάλω να τους κάνεις επιθεώρηση λέμε!

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

δεσποiναριον δεν είναι σημερινή φωτογραφία, είναι της Τετάρτης!!!

Σαφώς το θέμα με κέρδισε, ένας χαρισματικός ηγέτης και ένα χαρισματικό σώμα! Ο κάθε ένας μπορεί να κάνει διάφορες σκέψεις πάνω σε αυτό...
Και όλα αυτά με χιούμορ (καυστικό) διότι είμαστε ένα χαρούμενο ιστολόγιο με ...βάθος!!!

Καλό βράδυ!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τώρα για ποιά φωτο μιλάνε όλοι που εγώ δε βλέπω πέρα από αυτό:

"Δευτέρα, 17 Νοέμβριος 2008
Επετειακό

Ανασκουμπωθείτε παιδιά, έχουμε δουλειά σήμερα..."

Και δε μου βγαίνει και τετράστιχο σήμερα....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές
(υ.γ. δες και τις αναρτήσεις των side21 και nikiplos)

ZouZouna είπε...

Δημόσιοι Υπάλληλοι. Εγώ αυτό βλέπω, γιατί αν αρχίσω να βλέπω αλλιώς, θα θυμηθώ το "μπάτσοι, γουρούνα, δολοφόνοι", "τρεις κι εξήντα παίρνετε το λαό μας δέρνετε'. και άλλα χαριτωμένα.
μην που πείς πως αν δεν τόχεις μέσα σου, μπάτσος δεν γίνεσαι... ε?
Κι "αρχι-χαστούκης" να μην σου πω.
καλή νύχτα

rain είπε...

Τι έγινε ρε συ? μου την έπεσαν? Δυο χλμ σχόλιο είχα γράψει εχτες? το πλακώσανε οι ζαρντινιέρες? Τέλος πάντων. Ως έλεγα, όταν (παλιά τώρα λέμε) ήμουν στα 14 και ο αδερφός μου στα 5 κατηφορίζαμε τη Βασ. Σοφίας από μεριά Εθν. Κήπου και πέφτουμε πάνω σε μία διμοιρία. Μικρός ως ήταν με ρώτησε για το είδος, και απαντώ δυνατά "Μπάτσοι είναι αγάπη μου, δε θυμάσαι που τους λέμε έτσι?", εμ δεν άκουσε και ξανά εγώ "Μπά-τσοι" και αγέρωχη συνέχισα να περπατώ με τον μικρό ανα χείρας ανάμεσά τους. Πόσο το'χα φχαριστηθεί εκείνη τη μέρα!

ΥΣ Αν ξαναχαθεί τουτο το σχόλιο κατεβαίνω σε διαμαρτυρία

Kaveiros είπε...

Πάντως εγώ τα πλευρά μου , τα μέτρησα μόνος μου!

νατασσΆκι είπε...

Πολύ πετυχημένη φωτογραφία!
:)

τελικά, δεν τα γλυτώσαμε και φέτος...

Καλή βδομάδα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα!!!! τι κάνεις????????????

. είπε...

Η Μαρία Τζιρίτα τα είπε όλα!

Ra Ma είπε...

Γλαρένια μου, πως και δεν βλέπεις τη φωτογραφία? Είναι το σώμα δίπλα στη Βουλή, κάτω από το βλέμα του Βενιζέλου! :)
Δεν πειράζει για το τετράστιχο! :))

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

Zouzouna ...πιπέρι θα σου βάλω :)
Σου αποκαλύπτω πως στα νιάτα μου έκανα τα χαρτιά μου για αστυνόμος αλλά ποτέ δεν πήγα να δώσω!
Το αρχι-χαστούκης ...κορυφαίο!

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα βρε rain εγώ δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό! Φαινόσουν ότι θα γίνεις πειραχτήρι ε? :))

Το σχόλιο κατεχωρήθει επιτυχώς. Αρκετές φορές μου έχι τύχει να αποθηκεύσ, να μου βγάλει κάποιο λάθος και να μην το πάρω χαμπάρι!

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

Kaveire πάλι την πορεία την είδες από καναπέ? :)))

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

νατασσάκι αν σου πω πως δεν είδα ούτε είδήσεις, θα με πιστέψεις?

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

ζαχαρούλα έχω πολύ δουλειά, δεν προλαβαίνω για αυτό το έριξα στις ...φωτογραφίες, αλλά μου αρέσει κιόλασ.

Καλό βράδυ!!!

Ra Ma είπε...

Ανασαιμιά, η Μαρία τα είπε όλα σε δυο προτάσεις!

Όλο εκπλήξεις είσαι:)

Καλό βράδυ ...Ανάσα!!!!

Σπύρος είπε...

χα χα χα χα καλο !

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝ ! ! ZEITGEIST 2 ADDENDUM

aKanonisti είπε...

Φοβερή η φωτό...και ο Βενιζέλος είναι σαν να τους κοιτάει... και να τους λέει...
"που πάτε ωρε χλέπουρες???"
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Skouliki είπε...

με βλεπειςςςςςςςς ποσο αυστηρη ειμαι εεεεε.....

τστστστσ αρχιδεσμοφυλακας σκουλικι

ZouZouna είπε...

Γιατί? Γιατι? Γιατί να μου βάλεις πιπέρι, έτσι τους λέγαμε...
Και το αρχι-χαστούκης είναι το χαϊδευτικό του daddy, o οποίος είναι λοχαγός της διευθνούς αστυνομίας. Φαντάσου, το 80 που ήρθε δια μόνιμη εγκατάσταση καιη λέξη μπάτσος ήταν όλη την ώρα στο στόμα μας, να τον φωνάζαμε έτσι.. Οπότε το αρχι-χαστούκης, με βόλεψε!!!!
μούτς

Ψυχάκιας είπε...

Είσαι επικίνδυνος για τις "αρχές" τελικά.

Μάλλον δεν πρέπει να σε αφήνουμε ελεύθερο "νωρίτερα". Χρησιμοποιείς περίεργα τον ελεύθερο χρόνο σου.

Για να δούμε....

Τελικά δεν είχαν σοβαρή δουλειά...άδικα προετοιμάστηκαν ψυχολογικά και ενδυματολογικά.

Κρίμα τα παιδιά..

La Gigi είπε...

δε μπορώ άλλο τους μπάτσους.. άλλαξε φωτογραφία Μαρκονάκι μου!
Καλημέρα ;)

mrs Smith είπε...

Καλημέρα :))))
Η ματιά σου πίσω από το φακό είναι εξαιρετική marconi !!!! Αναφέρομαι και στο προηγούμενο ποστ.
Ζούμε υπό το κράτος των αντιθέσεων. Το οποίο είναι καλό αφού κινητοποιεί τον εγκέφαλο.

Άκουσα ότι εκείνη την ημέρα στο κέντρο ήταν περίπου 7.000 αστυνομικοί !!!!
Χάρηκα όμως τα νεαρά πρόσωπα που κρατούσαν πανό και σημαίες. Υπερτερούσαν. Τιμούν μια μνήμη και μια πραγματικότητα.

Θυμάμαι παιδί τα ψυθιρίσματα, το κλείσιμο των παράθυρων για να ακούσουμε σιγανά ραδιόφωνο, ξένους ανταποκριτές, το σουτ όταν καμμιά λέξη ξέφευγε από τα παιδικά μας χείλη, και τη χαρά, την ξέφρενη χαρά όταν ξεκίνησαν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου , αλλά και τη λύπη γι' εκείνα τα παιδιά.

Σε κρατικό κανάλι, το βράδυ, παρακολούθησα ένα πολύ καλό αφιέρωμα με βίντεο και συνεντεύξεις από τότε.
Να μη ξεχνάμε...

Side21 είπε...

Απ' τους προστάτες ...
Ποιός θα μας προστατέψει !!!

Ra Ma είπε...

LOC εδώ που είμαι δεν μπορώ να το δω, στο σπίτι δυο μέρες τώρα πάω μόνο για ...ύπνο! Θα το δω όμως....

Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

Ο Βενιζέλος aKanonisti είναι έτοιμος να ρίξει ...σφαλιάρα!

Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

skouliki είσαι η ...φαντασίωσή μου λέμεεεεε!

Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα Zouzounza όλο αποκαλύψεις είσαι! Θέλω αρχι-χαστούκιτες λεπτομέρειες από κοντά!

Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα, δεν λες Ψυχάκια που ...φύγαμε και μια μέρα νωρίς!!! Δεν σηκώνουμε κεφάλι!

Μου έκανε φοβερή εντύπωση που όλοι πήγαιναν βιαστικά να εξαφανιστούν από το κέντρο, σε όλες τις γωνίες υπήρχε το σώμα και όταν έμπαινα στο μετρό μαζί με δεκάδες άλλους σκέφτηκα πως είμαστε σαν τα ποντίκια που πάνε να κρυφτούνε στη φωλιά τους.

Ειδήσεις ούτε που άκουσα...
Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

Δεν προλαβαίνω melissoula!!! Θα προσπαθήσω να βάλω μια άλλη φωτο, γιατί το θέμα που επεξεργάζομαι δεν το έχω τελειώσει ακόμα!

Καλημέρα!!!

Ra Ma είπε...

κα Smith χαίρομαι που η ματιά σας προχωρά λίγο πιο πίσω από το προφανές!

Κυκλοφορώντας στους δρόμους εκείνης της ημέρας, ένοιωθα μια ένταση από τον κόσμο και από τα όργανα. Ειδικά το απόγευμα έτρεχαν όλοι να εγκαταλείψουν το κέντρο, ο καιρός κάπως αντάριαζε, υπαρκτή η αγανάκτηση του κόσμου με τα πολιτικά και πίστεψα πως θα είχαμε επισόδεια. Όλα καλά τελικά!

Πολλές καλημέρες!!!

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα Side21 νομίζω πως αυτό είναι ένα ...θεμελιώδες ερώτημα!!! Απάντηση βλέπω να μην έχουμε!

Καλημέρα!!!

island είπε...

Μπάτσοι λουλούδια αγγελούδια

Ra Ma είπε...

χα,χα,χα island ωραίος...

Καλό βράδυ!!!

Ψυχάκιας είπε...

Εγώ πάντως όλη μέρα σαν ποντίκι νιώθω όχι μόνο όταν με βλέπω στο ΜΕΤΡΟ αλλά με το που περνάω από αυτές τις υπέροχες ανοξείδωτες φάκες!

Εεεε ρε μαυρίλες!!!!

Ra Ma είπε...

Ψυχάκια άστα να πάνε. Όλη την ημέρα ένα διαφορετικό ζώο νοιώθω κάθε φορά, ανάλογα με το που βρίσκομαι και με ποιόν συναλλάσσομαι. Ενίοτε νοιώθω και σκουπίδι!!!

Το χειρότερο είναι ότι μας χωρίζει μια απόσταση 5-6 μέτρων και δεν έχουμε ανταλλάξει μια κουβέντα!

Καλημέρα και ...όλα θα πάνε καλά!!!