1/6/08

ΙΟΥΝΙΟΣ 2008


"Βασίλισσα μοναδική
στου νου μου το παλάτι,
που' χεις τη σκέψη σύμβουλο
και το κορμί μου εργάτη"



Καλό Μήνα σε όλους.


Να που έφυγε ο Μάης αφού πρώτα μας παίδεψε και μπήκαμε στον Ιούνιο. Οι ζέστες άρχισαν και μας θυμίζουν πως αν δεν το έχουμε ήδη κάνει κάνει, πρέπει να προγραμματίσουμε τις διακοπές μας.

Ο Ήλιος αποχαιρέτησε τους Διδύμους -τι μπέρδεμα και αυτό, δεν μπορούσε να ξεχωρίσει τον έναν από τον άλλον- και βρέθηκε στον Καρκίνο. Οι άντρες είναι έντονα ερωτικοί και συναισθηματικά ακούραστοι, συνδυάζουν ευαισθησία και λογική, ειλικρινής πάντα με τον εαυτό τους αλλά μερικές φορές άστατοι, συνηθίζουν να καλλιεργούν ευχάριστη προσωπικότητα. Οι γυναίκες είναι αιώνια αγχώδεις και συναισθηματικές, έχουν την ανάγκη ειλικρινών φίλων και σύντροφο που να τους εμπνέει ασφάλεια και για αυτό αφοσιώνονται σε αυτόν. Η ερωτική ζωή με ένα Καρκινάκι, γίνεται έντονη με τον αισθησιασμό που εκπέμπει. Καλή σύζυγος και μητέρα λένε τα άστρα!

Τον περασμένο μήνα με τα πρώιμα (είδατε τις τιμές τα κεράσια; από 2 έως 6 ευρώ!) βάλαμε παραπάνω λεφτουδάκια στη τσέπη μας. Τσάπες, φτυάρια, ψεκαστήρες, κλαδευτήρια ανά χείρας και πάμε ...να γυμνάσουμε το κορμί μας, πως στο καλό θα εμφανιστούμε στις παραλίες φέτος!

Αγροτικές Εργασίες Κατά Το Μήνα Ιούνιο

Γεωργία. Πολλές αλλαγές γίνονται στη φύση! Αν προσέξετε γύρω σας, οι καλαμιές χάνουν το πράσινο χρώμα τους, τα στάχυα σαν νάναι χρυσοκίτρινα, ψωμωμένους βλέπουμε τους σπόρους που αρχίζουν σιγά-σιγά να σκληραίνουν. Ένα πράγμα σημαίνει αυτό: εποχή του θερισμού! Αλωνίζουμε τα κουκιά, μπιζέλια, ρόβη, λαθούρι (κοινώς τα ψυχανθή) και τα αποθηκεύουμε. Προσοχή όμως στον βρούχο, που θα πρέπει να τον αντιμετωπίσουμε πριν την αποθήκευση, απολυμαίνοντας με "αποστειρωτίνη".



Αμπελουργία
. Ο βορδιγάλειος πολτός (στην υγειά μας So_Far!) λίγο πυκνός, θα μας βοηθήσει να αντιμετωπίσουμε τον περονόσπορο και τα σκουλικάκια, ραντίζοντας ιδίως μετά την βροχή. Τα όπλα μας κατά του ωίδιου είναι το θειάφισμα (δεύτερο και τρίτο θα έλεγα).

Δενδροκομία. Ήρθε η ώρα να ασχοληθούμε με τις συκιές διότι είναι καιρός να της ρίξουμε από δίπλα τον ορνό... Μην στραβομουτσουνίαζετε, θα σας εξηγήσω αμέσως. Ο ορνός είναι η αγριοσυκιά που δεν τρώγονται τα σύκα της. Από την άλλη, η ήρεμη συκιά είναι πολύ sic (ποιος έκλεψε το όνομα και από ποιόν!), για αυτό χρειάζεται τον ορνό για γονιμοποίηση. Αυτό που κάνουμε δυο τρεις φορές λοιπόν, είναι να πάρουμε ορνόσυκα στα οποία έχει ωριμάσει η γύρη και την τριγυρνάνε μυγάκια, να τα τοποθετήσουμε πάνω σε αρμαθιές και να τις βάλουμε σε διάφορα σημεία της συκιάς. Μην ξεχνάμε ότι δεν έχουμε ξεμπερδέψει με τη μελίγκρα, την καρποκάψα, τον τετράνυχο κλπ.

Ελαιοκομία. Προσοχή στα αεροπλάνα που ψεκάζουν για το δάκο. Σε περίπτωση που δεν περάσει από τα χωράφια μας (δημόσιος υπάλληλος είναι και ο πιλότος...) παίρνουμε τον ψεκαστήρα και κάνουμε τα αυτονόητα, καλού κακού βάζουμε και καμιά δακοπαγίδα. Χρησιμοποιούμε θερινό πολτό κατά της ψώρας ενώ συνεχίζουμε την καταπολέμηση του πυρηνοτρήτη και του ρυγχίτη.

Λαχανοκομία. Συνεχίζουμε το πότισμα και το σκάλισμα. Μαζεύουμε τις ντομάτες, μελιτζάνες, πιπεριές, κολοκυθάκια ενώ παράλληλα θειαφίζουμε για τη μπάστρα τις μπάμιες και τις κολοκυθιές. Το κόλπο είναι να φυτέψουμε φιντάνια λάχανο και κουνουπίδι ανάμεσα στις ντομάτες για να έχουμε πρώιμη παραγωγή και μερικά ευρώ παραπάνω στη τσέπη μας.



Ανθοκομία. Τα φυτά που σπείραμε το Μάρτη, τα βλέπουμε να ανθίζουν. Συνεχίζουμε να τα σκαλίζουμε και να τα ποτίζουμε συχνά ιδίως το βράδυ, ενώ δεν ξεχνάμε ότι πρέπει να σπείρουμε τα πρωιμότερα φθινοπωρινά άνθη.

Μελισσοκομία. Είμαστε έτοιμοι να πραγματοποιήσουμε τον δεύτερο και τρίτο τρυγητό. Όπου υπάρχει θυμάρι έχει αρχίσει να ανθίζει οπότε μεταφέρουμε εκεί κοντά τις κυψέλες.

Πτηνοτροφία. Μπολίαζουμε όσα κοτόπουλα έχουν μείνει αμπόλιαστα. Επειδή είναι πολύ ευαίσθητα, συνεχώς και σχολαστικά απολυμαίνουμε το νερό. Απομακρύνουμε τα άρρωστα και ελαττωματικά, ενώ φροντίζουμε να χρησιμοποιούμε πρασινάδα στη διατροφή τους.

Κτηνοτροφία. Τα αρνάκια και τα κατσικάκια που δεν είναι για αναπαραγωγή είναι καιρός να τα αποχωριστούμε και να τα διαθέσουμε στην αγορά, ενώ είναι καιρός για πρώιμο ζευγάρωμα στα πρόβατα.

Λέει ο σοφός λαός μας:
- Η πείνα είναι πιο κοφτερή και από το σπαθί
- Γυναίκα του στραβού, για ποιόν στολίζεσαι;
- Όσα γράφει η μοίρα μαύρα, ο ήλιος δεν τάσπρίζει
- Της κουφής το παιδί, ποτέ δεν κλαίει.


Συνοδεία Μουσικής: Επιλoγή από το POSTCAST η αντίστοιχη ανάρτηση, με τους Soft Cell και τον Marc Almond. Τραγούδι του 1982 και αγαπημένο μου, για να θυμηθούμε τα παλιά και να υποδεχτούμε δροσερά και με κέφι τις ζέστες που έρχονται. Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους εσάς με όλη μου την αγάπη, καλής σας ακρόαση!

Special αφιερωμένο στο despinarion για την ευγενή χορηγία των φωτογραφιών :-)

81 σχόλια:

La Gigi είπε...

που να φανταστώ ότι όταν έλεγες ότι θα ασχοληθείς με τον καζαμία κυριολεκτούσες..
Καλό μήνα!

υγ αυτά του καζαμία ισχύουν και εδώ που είναι ο καιρός αλλιώς?

Ra Ma είπε...

@melissoula, δεν με πίστεψες? χα,χα,χα. Ξεκίνησε για πλάκα στην αρχή του χρόνου οπότε το έχω καθιερώσει! Τα στοιχεία αληθινά είναι αλλά πάντα συνιστώ τις οδηγίες του γεωπόνου!!!! (μη βρούμε και κανένα μπελά δλδ!)
Αααααα, για εσάς εκεί ισχύει άλλος καζαμίας, βροχές έχετε εκεί ακόμα, εμείς εδώ θερίζουμε!!
Καλό μήνα!!!

δεσποιναριον είπε...

Μαρκονακι μου, Καλο μηνα και σ' ευχαριστω πολυ. Εισαι πολυ γλυκος ανθρωπος βρε. Εν τω μεταξυ κοιταγα το χαρτακι του ημερολογιου και ειδα τι γιορταζουμε σημερα. Λες; λες βρε;
Αχ παω να μπολιασω τα κοτοπουλα. Πολλα φιλια καλο μου. Παει περασε ο μισος χρονος .. παραμιλαω δεν ειναι τιποτα,,

Dr_MAD είπε...

Καλό μήνα Μαρκονάκο :-D

PS: Λίγο άφρισα με εκείνο το "Όσα γράφει η μοίρα μαύρα, ο ήλιος δεν τ' ασπρίζει" αλλά βάζω νερό στο κρασί μου :-P

Unknown είπε...

Kαλό μήνα κι από μένα φίλε μου! Περιττό να σου πω ότι λατρεύω την συνέπεια του καζαμία σου! Φαίνεται πιο ζεστό σαν να είναι σελίδα βιβλίου κι όχι ψυχρή οθόνη υπολογιστή. Την καλησπέρα μου.

"Η πείνα είναι πιο κοφτερή και από το σπαθί"...Πολλοί συμπολίτες μας έχουν νιώσει με τα τελευταία "μέτρα" την κόψη του σπαθιού την τρομερή...

"Γυναίκα του στραβού, για ποιόν στολίζεσαι;"...Κάτι έχει στο μυαλό της ;)

Χε χε!

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις τι λέω, Μαρκόνι; Να γεμίσεις τη βεράντα χώμα και να αρχίσεις να φυτεύεις.

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλό μήνα.. καλό καλοκαίρι!!!

ααα.. και χρόνια πολλά!!! γιορτή του πατέρα σήμερα
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kaveiros είπε...

Ποτε ξεκιναμε τις δουλειες?:)!

rain είπε...

Χα! Τις έχω ήδη προγραμματίσει (τις διακοπές ντε)
Οσο για εργασίες ασε με άσε με αυτές τις μέρες!
Καλό μήνα μαρκονάκι

prasino liker είπε...

Μarconi ολα βαινουν καλως.Η ανταποκριση μας αμεση μετα το καλεσμα σου για τις εργασιες.
Καλο μηνα και να γευθουμε τους κοπους μας.

Ra Ma είπε...

@δεσποιναριον, δεν μπορούσα να δω μόνη της την συγκεκριμένη με τα φρούτα ανάρτησή σου. Την βρήκα μαζί με τις άλλες αναρτήσεις του μήνα. Φοβήθηκα ότι θα είχα πρόβλημα με τις φωτο και τις κατέβασα τελικά τοπικά.
Εκτός από τα κοτόπουλα μην ξεχάσεις τον ορνό!
Η Ιουστίνη εορτάζει 1 Οκτωβρίου, δες την ανάρτησή της, εγώ είμαι ο πρώτος σχολιαστής.
Ελπίζω να περάσατε καλά, πολλά φιλιά και καλό μήνα!!!

ZouZouna είπε...

Απορία νεάνιδος: Εσείς αυτό το κορμί με την τσάπα το σμυλέψατε και το διατηρείτε?
καλο σας βράδυ και καλό μήνα και καλή εβδομάδα....

Ra Ma είπε...

@MAD γιατρέ μου, εχω παράπονα. Έλεγες στο παιγνίδι με την αλήθεια "συχνά πυκνά κάνω λίγο χόρτο για την παρέα" και κατέληξες "έχω παρέα που καπνίζουμε κανα τσιγάρο αραιά και πού", κάτι δεν μου πάει καλά με την απάντησή σου...
Καλό μήνα, νάσαι καλά!!!!

Ra Ma είπε...

@SAMAEL, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Αυτό με την πείνα που ζούμε δεν βλέπω να εξελίσσεται ομαλά!!! Είναι πολύ εύκολο αύριο να βρεθούμε στη θέση τους. Λες να έχουμε καμμιά μαζική αντίδραση?
Καλό μήνα!!!

Ra Ma είπε...

@Πειραματικέ, με τα λαχανικά και τα ανθοκομικά μια χαρά στο μπαλκόνι, με τα κοτόπουλα τι να κάνω δεν ξέρω!!!!
Καλό μήνα!!!

Ra Ma είπε...

@ζαχαρούλα, δεν πήρα χαμπάτι τίποτα! Έτρεχα και σήμερα το ίδιο... (άπλωσα και ρούχα!)
Φιλιά και καλό μήνα!!!

Ra Ma είπε...

@kaveiros, μου αρέσει που έχεις θετική διάθεση!!! Θα σε ενημερώσω...
Καλό μήνα.

Ra Ma είπε...

@rain, "We don't need no thoughts control" επαναστατική σε βρίσκω!!!!
Δεν τελειώσατε ακόμη?
Φιλιά και καλό μήνα!!!

Ra Ma είπε...

@likeraki, ήρθαν για τα καλά οι ζέστες! Να οργανωθούμε με kaveiro για τις δουλειές που πρέπει να γίνουν!
Καλό μήνα και να είσαι πάντα καλά!!!

Ra Ma είπε...

@Ζουζουνα, χα,χα,χα δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσα στρέματα έχω με τα χεράκια μου τσαπίσει. Έτσι έφτιαξα τους μυς και τις ...φέτες στο στομάχι!!!
Επίσης θα μπορούσα να σας πω, ότι ο ίδιος ο Πραξιτέλης με το σκαρπέλο του σμύλεψε το θαυμαστό κορμί μου και η εύνοια της Αφροδίτης το διατηρεί σε θαυμαστή κατάσταση...
Φιλιά και καλό μήνα!!!

. είπε...

Kαλό μήνα και καλό καλοκαίρι Μαρκόνι!

faraona είπε...

- Γυναίκα του στραβού, για ποιόν στολίζεσαι;

Αποθανα απο τον γελωτα!!!

Πολυ ομορφο ποστ Θυμιο μου.
Εισαι γλυκιτατος...

πολλα φιλια και καλο μηνα

ZouZouna είπε...

Ησύχασα τώρα. Εντάξει!

Maria Mikro Analogo είπε...

Καλό μήνα! Και καλό καλοκαίρι, ε; Μην το ξεχνάμε αυτό :D
Φιλιά

Ra Ma είπε...

@Ανασαιμιά, καλό μήνα και καλή εβδομάδα. Καλοκαίρι για τα καλά μου φαίνεται. Ας ξεκινήσουμε τα σχέδια...

Ra Ma είπε...

@Faraona, xa,xa, και εγώ όταν το διάβασα έπεσα κάτω, όπως και στο ποίημα που λέει ότι έχεις το κορμί μου εργάτη!!!
Πολλά φιλιά καπετάνισσα!!!

Ra Ma είπε...

@Ζουζουνζα, αφού το ξεκαθαρίσαμε, όλα καλά! Να πάμε καμμιά βόλτα με το αυτοκίνητο! :)

Ra Ma είπε...

@Μαρια, καλό μήνα! Και να θέλεις μπορείς να ξεχάσεις ότι είμαστε σε καλοκαιρινό mode?
Πολλά φιλιά!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

Αχ, άρχισαν και ανθίζουν όσα σπείραμε...δεν ξεχνώ την υπόσχεσή μου εγώ...
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Skouliki είπε...

καλο μηνα !!!!!!!!!!!!!!!!

εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ..

ουουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ...


σπλατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

zouzouna είπε...

Κορόϊδευε, εσύ! Είδες τι "έχανε" ο άλλος τόσο καιρό !!! Μην βρεθείς δεμένος να κάνεις χιλιόμετρα δίπλα μου....!

diva είπε...

Θα μας κάνεις όλους γεωργούς και κτηνοτρόφους τώρα;!!!!

[Καλό Μήνα]

Ανώνυμος είπε...

καλο μηνα να εχουμε!!!

ria είπε...

καλό μήνα κύριε μαρκόνι

θέλω να κάνω μπονσάι, έχω σπόρους και αγγλικά εγχειρίδια, αλλά και στη μετάφραση έχω άγνωστες λέξεις. μήπως υπάρχει κάτι σε ελληνικό που να έξηγεί και τις άγνωστες λέξεις????

Ra Ma είπε...

@Γλαρένια, έχουμε ...θερισμό των κόπων μας!
Να είσαι καλά και καλό μήνα!

Ra Ma είπε...

@skouliki, καλό μήνα!!! Τούρτα μου πέταξες? Νιαμμμ!!!!

Ra Ma είπε...

@zouzouna, Είναι αυτό που λένε μεγάλη κουβέντα μη λες....
Τώρα που το ξανασκέφτομαι, πού να τρέχεις τώρα με το αυτοκίνητο!!!!
Φιλιά!

Ra Ma είπε...

@diVa, δεν είναι δουλειές αυτές για μια diva!!! Αλλά άν θέλεις να δουλέψεις πλάτη και χέρια κανένα πρόβλημα! Να τα μάθεις γιατί θα σου κάνω ερωτήσεις!!!
Φιλιά και καλό μήνα!

Ra Ma είπε...

@una mama μου, άντε με το καλό να τελειώνετε με τις εξετάσεις!
Καλό μήνα να έχουμε!

Ra Ma είπε...

@ria, μου βάζεις δύσκολα! Μια με φυτά αντοχής-δυνατών-ανέμων μια με τα μπονσάι! (άσε πουν δεν ξέρω αν μιλάς σοβαρά!). Ως γνωστός απατεών που είμαι θα πω ότι λέμε όχι στα μπονσαϊ, στηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα :))))
Καλημέρα, να είσαι πάντα καλά!

betty είπε...

Μαρκονάκη, οι αεροψεκασμοί με αεροπλάνα έχουν σταματήσει τα τελευταία χρόνια. Αλλά, όπως μου υπενθυμίζει η ανιψιά μου, αφού πλησιάζουμε τα εκατό πού να το ξέρουμε!!!! :))))

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

καλο μας μηνα λοιπον!
:)

-οπου ακους πολλα κερασια βαστα και μικρο καλαθι! τι εγω δεν θα ελεγα μια παροιμια;;;-

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ετοιμη η έκπληξη που σου έλεγα...

Καλή σου μέρα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ZouZouna είπε...

Κυρ' Μαρκόνι, φάε μια μπουκιά κατσικάκι λοιπόν! Χα !

Κυρά Βασιλική, άσε τα κεράσια μου ήσυχα στο μεγάάάάλο καλάθι, μη φάμε τις ξανθιές τούφες μας, εδώ μέσα. Ατυχές το παράδειγμα, παροιμίας !! Χι !

Βασιλική Παπαδημητρίου είπε...

μα εσυ εισαι ενα! χα! στην εφεραααα!
;ppppp

ria είπε...

μαρκόνι μου αλήθεια λέω, έχω κατεβάσει ενα σωρό εγχειρίδια, και τα μεταφράζω. έχω αγοράσει σπόρους, ψάχνω ειδικά σύρματα και ψαλίδια, έχω βρει πορσελάνινα βάζα και είπα μπας και γλίτωνα τη μετάφραση και τη χρησιμοποιούσα για τις ελληνικές λέξεις που δεν ξέρω, πχ τύρφη, τη αναλογίες έχει? και δε σημαζεύεται. δεν αστειεύομαι καθόλου. αν μπορείς να βοηθήσεις κάντο γιατί δεν έχω βρει τίποτα και δεν ξέρω και κανένα γεωπόνο.

Ra Ma είπε...

@betty, πότε σταμάτησαν και δεν το πήρα χαμπάρι!!! Μέχρι και πέρσι αν και υπήρχαν οδηγίες για την μη χρήση, έγιναν καταγγελίες από διάφορες περιοχές για αεροψεκασμούς από "αγνώστους".
Καλό απόγευμα.

Ra Ma είπε...

@Βαιλική, μαζί σου! Ωραία παροιμία και επίκαιρη!
Καλό μήνα παραμυθαντζού!!!

Ra Ma είπε...

@Γλαρένια, εδώ μοσχομπίζελο, over!!!
Είσαι πολύ καλή!
Καλό απόγευμα!

Ra Ma είπε...

@zouzouna, @Βασιλική,
άργησα αλλά το κατάλαβα το υπονούμενο!!!
Είναι ...μειωμένη η αντίληψή μου από την εργασία!!!!

Ra Ma είπε...

@ria μου στεναχωριέμαι πολύ που δεν μπορώ να σε βοηθήσω! Πραγματικά δεν ξέρω. Έκανες καμμιά αναζήτηση στο net. Όλο και κάποιο forum θα υπάρχει για αυτά. ...Δεν γνωρίζω και κανένα να ξέρει... snif,snif
:( :( :(
Καλό απόγευμα.

νατασσΆκι είπε...

Χεχεχε!!!
εγώ τώρα το πήρα χαμπάρι αυτό με τον Καζαμία :)

(θα πάω να διαβάσω και τους προηγούμενους μήνες, πολύ το διασκέδασα!!!)

Καλό Καλοκαίρι!!!!!

ZouZouna είπε...

Mετά από 48 σχόλια, "τόπιασες"? Δόξα τον Πανάγαθο. Ησύχασα τώρα.... Ή πολλή δουλειά, τρώει τον αφέντη..... καλή σου νύχτα

Maria Tzirita είπε...

"Η ερωτική ζωή με ένα Καρκινάκι, γίνεται έντονη με τον αισθησιασμό που εκπέμπει. Καλή σύζυγος και μητέρα λένε τα άστρα!"

Ευχαριστώ πολύ Πειρατή μου για τα καλά σας λόγια! Με κάνετε να κοκκινίζω...!!!
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!!

Ra Ma είπε...

@νατασσάκι καλημέρα! Ναι, ο καζαμίας έγινε κα΄τι σαν θεσμός!!!! χα,χα,χα.
Καλό καλοκαίρι!!!

anamella είπε...

Καλημέρα καλό μήνα
Μύρισε καλοκαιράκι !!!!!

Ra Ma είπε...

@Zouzounza, από τη στιγμή που διάβασα το σχόλιο έμεινα με ένα ερωτηματικό. Το ξαναδιάβαζα κατά διαστήματα... Τελικά τόπιασα!!! Yes!! Εντωμεταξύ πολύ τρέξιμο. Φεύγω σε μια παρουσιάση τώρα και επιστρέφω μεσημέρι!
Καλημέρα.

Ra Ma είπε...

@Maria T, xa,xa τι επιτυχία και αυτό! Μάλλον με εμπνεύσατε ως ζεύγος ;)
Να είστε πάντα καλά με υγεία και αγάπη.
Καλό καλοκαίρι από έναν "Νίκο"!

Ra Ma είπε...

@anamella, ήρθε και βλέπω να μένει. Βέβαια από το κακό του ο Απρίλης ακόμα το ...φυσάει και δεν κρυώνει!
Καλημέρα και καλοκαίρι!

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρα.. καλημέρα.. καλημέρα.. καλημέρα.. καλημέρα..

Σπύρος είπε...

Καλο μήνα Μαρκονάκι :) οτι καλυτερο καλο καλοκαιράκι να εχουμε με υγεια..:) φιλια πολλα :)

So_Far είπε...

Πρώτο σχόλιο ! Γειά μας , τα αποτελέσματα τα διαπιστώσατε ιδίοις όμμασι, κάνει θαύματα στον εγκέφαλο ο βορδιγάλειος πολτός...

Ra Ma είπε...

@zaxarenia μου, είμαι λίγο μπλεγμένος αυτές τις ημέρες!!!!
Καλό μεσημέρι!!!!!

Ra Ma είπε...

@Lock, καλό μήνα φίλε!!!! Το καλοκαίρι είναι πλέον γεγονός! Σε βλέπω στην παραλία με τα κοντομάνικα να ...κλέβεις καρδιές!!!!
Να είσαι καλά!

Ra Ma είπε...

@So_Far στην υγειά μας! Ο βορδιγάλειος πολτός άλλο πράγμα, ...τύφλα νάχει η σαγκρία!!! Μα το οξυζενέ να μην προσφέρει ένα mojito! Θαύμα επίσης ήταν να ζήσω το "ιδίοις όμμασι"!
Καλό απόγευμα!!!

NdN είπε...

Μαρκόνι καλησπέρα και καλό μήνα να έχουμε!

Τις διακοπές τις έχω προγραμματίσει ασφαλώς, γέλασα και ποολύ με αυτά που λέει ο σοφός λαός!

Να είσαι καλά!

Fatale είπε...

Καλό ΜΉΝΑ MARCONI..!!

Τα σοφά λόγια του λαού με καναν και ΓΕΛΑΣΑ ΠΟΛΥ!!

ΔΙΑΚΟΠΕΣ...κάτσε να κλείσουν τα σχολεία, να βγουν οι άδειες και σίγουρα θα αρμενίσουμε οικογενειακώς ...!!

Καλό βράδυ Θύμιο...

So_Far είπε...

Την άλλη φορά θα πάμε με σφηνάκι βορδιγάλειο και θα δει .... θα μπορεί να μας αρνείται ;

Ra Ma είπε...

@NdN, διακοπές φαντάζομαι στην Ελλάδα ε? Ο λαός τελικά έχει ...χιούμορ!
Καλημέρα!

Ra Ma είπε...

@Fatal μου, πέρα από το χιούμορ ο απλός λαός μας ...αυτοσαρκάζεται! Πρέπει να βρω μια πηγή με τέτοια γνωμικά γιατί και εγώ γέλασα.
Εμείς αναγκαστικά ενός γάμου, κλείσαμε οικογενειακώς μια εβδομάδα Σαντορίνη, χωρίς να έχω εξασφαλίσει την άδειά μου!!! Έπρεπε να κλείσουμε... Με το καλό να πάρετε σειρά :)
Πολλές καλημέρeς!!!

Ra Ma είπε...

@So_Far, λέτε την επόμενη φορά να πάρω μαζί μου την ...ψεκαστήρα μπας και την τρομάξω???
Πολλές καλημέρες.

An-Lu είπε...

Καλό μας καλοκαίρι, ούτως ή άλλως...

Ra Ma είπε...

@An-Lu, καλό καλοκαίρι γοργονίτσα! Από και πέρα δεν κινδυνεύεις από ...κρυολογήματα! :)

akrat είπε...

βρε παιδί μου μπήκα βολτάροντας και τσουπ να βλέπω για αγροτικές εργασίες....
τι είναι αυτούνο?
τς τς κανείς δεν γράφει για τις Αθηανικές εργασίες?

Ra Ma είπε...

@akrat, μην ...ψαρώνεις! Ένα αστείο είναι! Ευτυχώς που δεν ακολουθούν τις συμβουλές μου!
Έχω αφήσει τους άλλους να γράφουν για τα Αθηναϊκά :))
Καλό απόγευμα!!!

So_Far είπε...

Σχολιάζω επί της ουσίας τώρα:

*λαθούρι = πάντα το έλεγε η γιαγιά μου, ποτέ δεν ήξερα πού χρησιμεύει. Το σημειώνω γιατί είναι κοινή η τιμημένη Πελοποννησιακή μου καταγωγή και χαίρομαι που το διαβάζω

*στην αμπελουργία έχω κοπεί, δεν το διάβασα (σ.σ.
-πού πας So_Far με το βορδιγάλειο; - βόλτα

*Ανθοκομία, πετάει η ομάδα, βεβαίως και τα ποτίζουμε βράδυ

*Μελισσοκομία: ήρθαν και τα δύσκολα. Ξέρετε το μόνο σχετικό με τη μελισσοκομία και μένα είναι ο Μελισσοκόμος του Αγγελόπουλου.. τρυγάμε και τις μέλισσες, μάστερ σενσέι; για να το λέτε

*Πτηνοτροφία, handle with care γιατί τσιμπάνε έτσι και αγριέψουν..

*Κτηνοτροφία: ε, αυτό δεν θέλω να το σκέφτομαι, είμαι χορτοφάγος

An-Lu είπε...

Αααααα!!! Και ξέχασα να σε προ(σ)καλέσω στο πέρασμα ορνών στα συρματάκια/βραχιολάκια!
(ναι, το έχω κάνει ΚΑΙ αυτό καθόσο αγροτογοργόνα!)

Ra Ma είπε...

@So_Far, μήπως να ξεκινήσουμε με τα πιο απλά ποτά και μετά να προχωρήσουμε στα σκληρά όπως ο βοδιγάλειος?
Μπορώ να πω ότι "μάστερ σενσέι τη θάλασσα" ή δεν είναι τόσο ποιητικός ο προσδιορισμός?
Ωραία!, στο BBQ του δεσποιναρίου θα μείνουν τα ...κρεατικά!
Καλημέρα!

Ra Ma είπε...

@An-Lu, Πόσο χαίρομαι που ένας αναγνώστης γνωρίζει τον ορνό!!! Φαντάζομαι τα συρματάκια/βραχιολάκια εννοείται τις ...τσαπέλες? (τι λέξη και αυτή!)
Όπως και να είναι, δέχομαι την προ(σ)κληση!
Καλημέρα.

KitsosMitsos είπε...

Άργησα να το διαβάσω και παραλίγο να αρχίσει στραβά ο μήνας! Να'σαι καλά!!!

Ra Ma είπε...

@KitsMits, να μην ξαναεπαναληφθεί! Αφού ξέρεις κάθε πρώτη του μήνα που πρέπει να απευθύνεσαι!!!!! :)))
Καλό ξημέρωμα!!!